Tjena har lite problem med min polo det är min första vw jag skruvat med så kan eller vet inte riktigt hur allting funkar.. Har kommit fram till att det är en 1.3 AAV motor med elektroniskt styrd förgasare? Men hur som helst det är problem med att den går rycker och oftast dör på lägre varv då den är varm typ när man växlat upp en växel då måste man ta det jätte försiktigt med gasen eller trycka full gas om den inte ska dö i typ 2 sekunder.. värsta är när man står i en korsning nu när det är halt ute då måste man nästan trycka full pelle och ha hjulspinn utan att den ska dö, och problemet komemr och går tycker ja nästan, jag funderar på om soppa filtret sitter igen så ska köpa nytt sådant, eller om det är en temp givare eller dylikt eftersom den går hur fint som helst då den är kall, det sitter 2 tempgivare på termostat huset tror jag det var bredvid varandra och när jag rykte ur kontakten på den till höger så blev det ingen skillnad på gången på motorn men när ja rykte ur den andra så rusade tomgongen och den vart orolig.. Hmm jag är väldigt tacksam för hjälp då det är min första volkswagen jag skruvar på och skulle vilja ha lite tips å hjälp med den Vw polo 86c Coupe 1992.. Mvh Jesper