Resultat 1 till 2 av 2
  1. #1

    Reg.datum
    jul 2015
    Namn
    Stefan Nordlöf
    Ort
    Älandsbro
    Inlägg
    12

    Beteckning över säkringarna på VW Sharan -12

    Eftersom det förefaller vara för mycket begärt att det ska finnas en förteckning över säkringarna i bilen, undrar jag om någon har en beteckning över vilken säkring som är vilken på VW Sharan -12 ? Jag har goolar halva internet tycker jag men hittar bara till äldre Sharaner eller andra bilar

    Stör mig på att man endast har ström i 12v uttagen vid påslagen tändning, tänkte se om det finns någon behändig lösning via säkringarna.

  2. #2

    Reg.datum
    jun 2014
    Namn
    Henrik Carlqvist
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    545
    Citat Ursprungligen postat av Diesel Nordlöf Visa inlägg
    Stör mig på att man endast har ström i 12v uttagen vid påslagen tändning, tänkte se om det finns någon behändig lösning via säkringarna.
    Jag kan inte säga vilka säkringar som du skall koppla mellan, men jag gjorde såhär för att ändra min bil från ständigt påslagen till styrd av tändningsnyckeln: http://poolhem.se/gps-tracker/
    På sista bilden på sidan har jag använt flata kabelskor (jag har för mig att jag fick klippa bort lite från kabelskorna) för att koppla in i säkringshållarna och sedan en hängsäkring och en förgrening.

    m v h Henrik

Liknande ämnen

  1. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2015-08-01, 20:28
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2015-07-30, 23:43
  3. Supportfråga gällande VW Sharan
    Av Co-tec i forum VW-forum
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2013-07-15, 21:49
  4. VW Sharan VR6-'99
    Av PassatGT16v i forum Projektforum
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2009-03-07, 20:20
  5. Beteckning på 2.0 TFSi turbo?
    Av ThomasT i forum VW-forum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-25, 14:01

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin