Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 30 av 30
  1. #21

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    Vet någon vem som vann Peoples Choice?

  2. #22
    Styrelsen
    Hedersmedlem
    Haugemans avatar
    Reg.datum
    sep 2009
    Namn
    Henrik Hauge
    Medlemsnr
    4213
    Ort
    Strömstad
    Inlägg
    2 208
    ingen. det var borttaget i år
    Styrelsen - Volkswagen Club Sweden
    Klubbshop ansvarig

    2X Golf GTI mk2 GTI 16V Rust buckets, Golf mk3 GTI 16v, Golf mk3 VR6, Golf Gti Clubsport, Lupo GTI
    Hjälper till med Vag-Com vid behov. (PM)

  3. #23

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Stenlund
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 261
    Vem vann mk1 klassen

  4. #24

    Reg.datum
    jul 2012
    Namn
    Farre
    Medlemsnr
    5079
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    594
    Citat Ursprungligen postat av D_Stenlund Visa inlägg
    Vem vann mk1 klassen

    tror den gula mk1 med bbs fälgarna

  5. #25
    Styrelsen
    Hedersmedlem
    Haugemans avatar
    Reg.datum
    sep 2009
    Namn
    Henrik Hauge
    Medlemsnr
    4213
    Ort
    Strömstad
    Inlägg
    2 208
    http://bugrun.com/bugrun/utstallningsvinnarna-2015/

    Skickat från min D6603 via Tapatalk
    Styrelsen - Volkswagen Club Sweden
    Klubbshop ansvarig

    2X Golf GTI mk2 GTI 16V Rust buckets, Golf mk3 GTI 16v, Golf mk3 VR6, Golf Gti Clubsport, Lupo GTI
    Hjälper till med Vag-Com vid behov. (PM)

  6. #26
    Medlem chebas avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Namn
    Fredrik
    Medlemsnr
    5285
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    576
    Citat Ursprungligen postat av Jocke.A Visa inlägg
    Hej

    Alla lappar med tider och provkörning är inlämnade till BugRun. Dom brukar bara presentera dom 3 första tiderna på deras hemsida.
    Resten arkiverar dom nog.
    Jag frågade Bugrun och mycket riktigt hade dom tiderna. Mina tider var 29,28 s och 29,16 s, en differens på 0,12 s.

    Sen till den intressanta frågan: hur kommer det sig att detta inte räckte till en topp-tre plats i kampen om jämnaste tid, när tredjeplatsen gick till en differens på 0,13 s?
    Kör Polo R WRC -14
    Tidigare: Golf GTI Edition 2.0 8v -95

  7. #27
    Hedersmedlem
    Revisor
    Andersson Racings avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Per Andersson
    Medlemsnr
    3672
    Ort
    Nohamma
    Inlägg
    1 196
    Citat Ursprungligen postat av cheba Visa inlägg
    Jag frågade Bugrun och mycket riktigt hade dom tiderna. Mina tider var 29,28 s och 29,16 s, en differens på 0,12 s.

    Sen till den intressanta frågan: hur kommer det sig att detta inte räckte till en topp-tre plats i kampen om jämnaste tid, när tredjeplatsen gick till en differens på 0,13 s?
    Hej Fredrik,

    På vilken typ av lapp stod dessa tider? På en egen individuell tävlingslapp för rs-banan som du själv fyllde i för att delta i själva tävlingen eller på en lista med flera nedskrivna deltagare?

    Anmälde du dig för att delta i tävlingen eller provade du bara några varv i rs-banan. Vi skrev ner tiderna på alla som körde. Men det är skillnad på att delta i tävlingen och att prova på med egen bil.

    Med vänlig hälsning Per

  8. #28
    Medlem chebas avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Namn
    Fredrik
    Medlemsnr
    5285
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    576
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Racing Visa inlägg
    Hej Fredrik,

    På vilken typ av lapp stod dessa tider? På en egen individuell tävlingslapp för rs-banan som du själv fyllde i för att delta i själva tävlingen eller på en lista med flera nedskrivna deltagare?

    Anmälde du dig för att delta i tävlingen eller provade du bara några varv i rs-banan. Vi skrev ner tiderna på alla som körde. Men det är skillnad på att delta i tävlingen och att prova på med egen bil.

    Med vänlig hälsning Per
    Någon individuell lapp fyllde jag inte i. Visste inte att man behövde göra det. När jag gick fram och anmälde intresse frågade man bara namn och inget annat. Jag trodde då att alla som körde med egen bil automatiskt räknades i tävlingen, och efteråt när jag märkte att jag kört med såpass liten differens så slog mig tanken att jag kan ha chans på pallplats.

    Min tanke var ju inte att tävla alltför seriöst men ändå köra ett par varv för att iallafall vara med i kampen om jämnaste tid. Så hade jag vetat om att detta krävt en anmälan så hade jag nog anmält mig.
    Kör Polo R WRC -14
    Tidigare: Golf GTI Edition 2.0 8v -95

  9. #29
    Hedersmedlem
    Revisor
    Andersson Racings avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Per Andersson
    Medlemsnr
    3672
    Ort
    Nohamma
    Inlägg
    1 196
    Citat Ursprungligen postat av cheba Visa inlägg
    Någon individuell lapp fyllde jag inte i. Visste inte att man behövde göra det. När jag gick fram och anmälde intresse frågade man bara namn och inget annat. Jag trodde då att alla som körde med egen bil automatiskt räknades i tävlingen, och efteråt när jag märkte att jag kört med såpass liten differens så slog mig tanken att jag kan ha chans på pallplats.

    Min tanke var ju inte att tävla alltför seriöst men ändå köra ett par varv för att iallafall vara med i kampen om jämnaste tid. Så hade jag vetat om att detta krävt en anmälan så hade jag nog anmält mig.
    Ok, då var det som jag misstänkte och "bra" att vi inte gjort något formellt fel så att du på felaktiga grunder (slarv vid sammanställningen av tider) inte fick något pris. Vi tar till oss att försöka bli bättre på att informera intresserade rs-banekörare om vad som gäller som tävling och vad som sker "utom tävlan"

    Välkommen tillbaka nästa år med polon i rs-banan så skall vi vara noga med att du skriver in dig för själva tävlingen också. Det verkade som om det var bra tryck i bilen din och dessutom lät den väldigt gott.

    Med vänlig hälsning Per

  10. #30
    Medlem chebas avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Namn
    Fredrik
    Medlemsnr
    5285
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    576
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Racing Visa inlägg
    Ok, då var det som jag misstänkte och "bra" att vi inte gjort något formellt fel så att du på felaktiga grunder (slarv vid sammanställningen av tider) inte fick något pris. Vi tar till oss att försöka bli bättre på att informera intresserade rs-banekörare om vad som gäller som tävling och vad som sker "utom tävlan"

    Välkommen tillbaka nästa år med polon i rs-banan så skall vi vara noga med att du skriver in dig för själva tävlingen också. Det verkade som om det var bra tryck i bilen din och dessutom lät den väldigt gott.

    Med vänlig hälsning Per
    Det stämmer, inget fel i sig, bara lite missförstånd/brist på information. Jag lär nog vara tillbaka nästa år, fast då kanske jag inte alls har lika bra tur som i år och får jobba hårdare för ett jämnare resultat Men det är väl det som är poängen också...

    För en liten konbana funkar nog Polon fint även som original. Själv har jag ju egentligen bara hört ljudet från insidan, men med rutorna nere så låter den OK när man drar på, rätt mjukt, lite dämpat med ett tydligt pys i bakgrunden. Visserligen har man ju funderat på ett sportavgassystem. 2 andra WRCs på Bugrun körde Milltek avgas och det ger ju annat, märkbart hårdare ljud (speciellt på den Stertman trimmade som körde bana, stripp och bänk).
    Kör Polo R WRC -14
    Tidigare: Golf GTI Edition 2.0 8v -95

Liknande ämnen

  1. Bugrun 2015
    Av Premis i forum Träffar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2015-05-31, 22:31
  2. Bugrun eftersnack och bilder 2011
    Av Lilla_Vargen i forum Träffar
    Svar: 75
    Senaste inlägg: 2011-06-29, 17:41
  3. Eftersnack BugRun 2010!
    Av Manny i forum Träffar
    Svar: 53
    Senaste inlägg: 2010-08-07, 23:06
  4. Eftersnack Bugrun 2009
    Av Manny i forum Träffar
    Svar: 101
    Senaste inlägg: 2009-06-11, 17:57
  5. Svar: 129
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 22:39

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin