Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 22 av 22
  1. #21
    Barbapappa
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Farbror Vattenmelon Visa inlägg
    Nej det frågade jag inte, men jag kan ju skicka iväg ett mail och fråga.
    Hur många det finns i varje färg vore ju också kul att veta! Får väl se hur mycket energi snubben på vägverket orkar lägga ner :-)

    Förresten är det någon Lupo-förare som ska till Mantorp och köra på action meet 3-4 aug?
    Ja skicka gärna en fråga till dit igen, hade ju varit jättekul att veta! :-)
    Jag ska garanterat inte köra där på actionmeet, men åka och kolla gör jag säkert. Själv? ;-)

  2. #22
    intensio
    Gäst
    Hej, vet inte om jag "lånar tråden" nu eller inte, fick för mig att man kunde hålla sig till denna tråden om man ville snacka lite Lupo!

    Inhandlade mig en Lupo i förra veckan av en kompis, och kompispris blev det! 20 lök för en -00:a som gått 12 000 mil!
    Det får man väl ändå säga är ett fint pris? visserligen var däcken nästintill slut och "dörr stoppet" är paj på förardörren, men hey småpotatis!

    Iallafall så föds det ju "styling" idéer till höger och vänster iochmed en ny bil och just nu tänker jag lite såhär.

    Dämparna är lite soggy så man skulle ju vilja få dit hårdare och lägre dämpare och fjädrar, men undrar då vad som är mest prisvärt, att ta GTI dämpare och sänk fjädrar känns som det kan bli dyrare än att köpa ett H&R Cup Kit för 6 lakan, men blir det tok styvt med ett cup kit? sen så vill man ju inte sänka för lite heller, så är det bäst med 30 30 eller 60 40? man vill ju inte behöva krypa allt för mycket över guppen.

    Lackas ner står högt på listan, men det är ju onödigt att ta upp en lackerares tid med bara 2 halva kofångare, så man samlar väl på sig lite delar tex backspeglar och vinge? (vad säger dom på besiktningen när man har andra speglar som kanske är jätte små?)

    Fälgar inhandlas tidigast nästa år, men just nu ligger 15 tummare alá tyskstuk högt men får inte bli för dyrt heller!

    Jaja, ville ventilera lite och först och främst få svar på lite frågor ang. dämpare, har förstått att det inte är så jätte svårt att byta själv heller men efteråt bordes det väl göras en hjulinställning?

    Hoppas på lite svar och idéer om vilka andra grejor man kan göra för en vettig peng för att göra lupon så fräck som den förtjänar att vara!

    //Niklas

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin