Resultat 1 till 5 av 5
  1. #1
    Max Tax
    Gäst

    Köp av bakljus till Golf GTI MK6 -10?

    Hej!
    Ni som har bytt, vart har ni köpt baklampor till Golf GTI Mk6 2010? De jag tänker på är GTI original look (led) eller Golf R look. Har ni fått felmeddelanden? Pris?
    Namn:  Led Golf GTI.jpg
Visningar: 682
Storlek:  7.2 KB

  2. #2

    Reg.datum
    jan 2012
    Namn
    Stefan leinersjö
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    32
    Jag köpte mina på tyska ebay och det är originallampor.Eftersom min bil är tillverkad före vecka 45 2009 så får jag felmeddelande i displayen och en trasig lampa symbol i instrumenthuset,men det kan jag leva med.Jag gav drygt 4000 kr för dom.
    På dectane finns det kopior som ser identiska ut och har innbyggda motstånd så att man skall slippa felmeddelanden,hur kvaliten på dom är vet jag ej men dom kostar 244 euro.

  3. #3
    wajid
    Gäst
    Det finns på blocket nu om du är fortfarande sugen

    http://www.blocket.se/vi/52973297.htm


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Andreas Baranto
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    102
    Hej ! eller så köper du mina original golf 6 Gti / Gtd baklampor , det saknas en lampa i bakluckan men du får dom för 1000 kr så kan du köpa den sista på skroten för ca 800 kr. maila på andreas_baranto@Hotmail.com om du är intresserad finns en annons på annons torget ( gti klubben )

  5. #5
    olumat01
    Gäst
    Hej!
    Jag köpte på ahw-shop i Tyskland, detta är orginalprylar, artikelnummer stämmer med det nummer som finns i VW-datorer här i Sverige. Jag har inte lyckats få mina att fungera ännu, jag monterade men allt blev fel, bakljus blev blinkers och tvärt om. Jag var tvungen att ta bort dom igen och jag skall snart göra ett nytt försök men då måste jag samtidigt hitta någon som kan programera om. Min bil är tillverkade efter vecka 45 2009. Någon dom vet om det funkar med denna pryl från Kufatec "Coding Interface Led VW Golf VI", om det funkar så kanske jag kan slippa leta upp någon som kan koda om.

Liknande ämnen

  1. Däcktrycksgivare Golf GTI MK6-10
    Av olumat01 i forum VW-forum
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2013-10-03, 14:06
  2. MK6 GTI köp - vad att tänka på?
    Av steffe_GTI i forum VW-forum
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-10-19, 15:43
  3. Frågor ang. köp av Golf GTI MK2
    Av Pledger i forum VW-forum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-07, 13:01
  4. Tips till köp av gti 16v mk3?
    Av Rusbe i forum VW-forum
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-07-26, 21:28
  5. Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 23:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin