Sidan 2 av 9 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 40 av 171

Ämne: Bug run 2014

  1. #21
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    J.Ls avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan.L
    Medlemsnr
    4574
    Ort
    Vara
    Inlägg
    7 175
    När vi anlände ifjol parkerade vi bilarna i avsedd kö, satte oss i dikeskanten till vägen och tittade på alla fina bilar som anlände, och där började bugrun-helgen för mig, var säkert de som missförstod kösystemet och körde fel, men det fungerade mycket bättre än tidigare år iallafall vad jag kunde se :-)
    Volkswagen Club Sweden
    Golf GTi 16v -1987 - Sharan Tdi184 Dsg7 4m -2018

  2. #22

    Reg.datum
    feb 2012
    Namn
    Ola
    Ort
    Lomma
    Inlägg
    564
    Synd att man bytte märke. Bugrun 2013 var en riktigt trevlig upplevelse...

  3. #23
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    J.Ls avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan.L
    Medlemsnr
    4574
    Ort
    Vara
    Inlägg
    7 175
    Du får väll lifta med en kompis Ola ;-)
    Volkswagen Club Sweden
    Golf GTi 16v -1987 - Sharan Tdi184 Dsg7 4m -2018

  4. #24

    Reg.datum
    apr 2013
    Namn
    Pether
    Ort
    Finspång
    Inlägg
    700
    Har varit på Bug run 3 år. Men aldrig tagit bilen in. Mest pga av att jag inte vet om de är "sväng dörrar" dit in, dvs kan man komma och åka som man vill? Vi bor ju ganska nära ~5 mil enkel. 2-3 timmar brukar räcka för oss (mej å sambon). Så de kanske inte är lönt att köra in? Å vem skulle vilja stå brevid mej, skulle få stå för mej själv i ett buskage.

    Här stod vi förra året:


  5. #25
    Styrelsen
    Hedersmedlem
    Haugemans avatar
    Reg.datum
    sep 2009
    Namn
    Henrik Hauge
    Medlemsnr
    4213
    Ort
    Strömstad
    Inlägg
    2 208
    Har du väl betalt inträde och har fått armbandet så kan man komma och gå som man vill under hela helgen.
    Styrelsen - Volkswagen Club Sweden
    Klubbshop ansvarig

    2X Golf GTI mk2 GTI 16V Rust buckets, Golf mk3 GTI 16v, Golf mk3 VR6, Golf Gti Clubsport, Lupo GTI
    Hjälper till med Vag-Com vid behov. (PM)

  6. #26

    Reg.datum
    apr 2013
    Namn
    Pether
    Ort
    Finspång
    Inlägg
    700
    Citat Ursprungligen postat av Haugeman Visa inlägg
    Har du väl betalt inträde och har fått armbandet så kan man komma och gå som man vill under hela helgen.
    Å fäsen. Men finns de olika armband. Man får ju nåt armband om man går in som besökare utan bil. Eller är de samma?

  7. #27
    Styrelsen
    Hedersmedlem
    Haugemans avatar
    Reg.datum
    sep 2009
    Namn
    Henrik Hauge
    Medlemsnr
    4213
    Ort
    Strömstad
    Inlägg
    2 208
    Nu vet jag inte om man får ett annat om man kommer som besökare utan bil. Men betalar du inträde när du kommer med bil för hela helgen kan man åka ut och in som man vill.

    Skickat från min C6903 via Tapatalk
    Styrelsen - Volkswagen Club Sweden
    Klubbshop ansvarig

    2X Golf GTI mk2 GTI 16V Rust buckets, Golf mk3 GTI 16v, Golf mk3 VR6, Golf Gti Clubsport, Lupo GTI
    Hjälper till med Vag-Com vid behov. (PM)

  8. #28

    Reg.datum
    apr 2013
    Namn
    Pether
    Ort
    Finspång
    Inlägg
    700
    Citat Ursprungligen postat av Haugeman Visa inlägg
    Nu vet jag inte om man får ett annat om man kommer som besökare utan bil. Men betalar du inträde när du kommer med bil för hela helgen kan man åka ut och in som man vill.

    Skickat från min C6903 via Tapatalk
    Då är den avgörande frågan, vad kostar en hel helg? (kolla på deras sida, hitta ingen info).

  9. #29
    Medlem goranos avatar
    Reg.datum
    maj 2012
    Namn
    göran olskander
    Medlemsnr
    5039
    Ort
    furulund
    Inlägg
    309
    Ifjol var det 600:- om jag minns rätt. Värt vartenda öre, både jag o grabben hade skitkul. Var mitt första BR, men definitivt inte sista.
    Golf mk3 vr6. Golf mk4 1,6sr

  10. #30
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    BluedogRs avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Anders Larsson
    Medlemsnr
    3761
    Ort
    Kävlinge
    Inlägg
    613
    Har varit på BR 15år i rad och din vr6 platsar lätt inne på området och man hittar alltid nya vänner där.
    Vet själv hur det började vi va ca 6-7 bilar som körde karavan upp och hade en toppen helg tillsammans,sen har det rullat på med åren som gått tror vi va ett gäng med ca 30 bilar som bodde ihopa 2013.
    Det enda jag vet med armbandet är att funktionerna har en annan färg på sina armband

  11. #31

    Reg.datum
    apr 2013
    Namn
    Pether
    Ort
    Finspång
    Inlägg
    700
    Citat Ursprungligen postat av gorano Visa inlägg
    Ifjol var det 600:- om jag minns rätt. Värt vartenda öre, både jag o grabben hade skitkul. Var mitt första BR, men definitivt inte sista.
    Danke mein freund Ska fundera på de. blir ju 1200:- för sambon och mej. Att vi ska vet ja, men som sagt. 1200:- för ett par timmar

    Citat Ursprungligen postat av BluedogR Visa inlägg
    Har varit på BR 15år i rad och din vr6 platsar lätt inne på området och man hittar alltid nya vänner där.
    Vet själv hur det började vi va ca 6-7 bilar som körde karavan upp och hade en toppen helg tillsammans,sen har det rullat på med åren som gått tror vi va ett gäng med ca 30 bilar som bodde ihopa 2013.
    Det enda jag vet med armbandet är att funktionerna har en annan färg på sina armband
    De är en GTI 16v Problemet med Bug run tror jag är att de ligger för nära. Tälta skulle kännas som att sova bakom sitt hus

  12. #32
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    BluedogRs avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Anders Larsson
    Medlemsnr
    3761
    Ort
    Kävlinge
    Inlägg
    613
    Sorry läste inte din signatur där,
    Vet att det har varit för dagpass kostat runt 200:- för dagen eller något
    Kan bli så att det känns som att sova i trädgården typ men den totala upplevelsen blir fan så mycket bättre och stanna på kvällarna och sova där.

  13. #33
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    P-plats.ses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Jonasson
    Medlemsnr
    1523
    Ort
    Lilla Edet
    Inlägg
    2 309
    Man kommer in i gemenskapen på ett helt annat sätt när man stannar över hela helgen och har bilen med inne.
    Alltid någon att tjôta med och vart man än kommer så står en ny VW-tok på tur som vill snacka VW...
    Testa ett år och om jag inte minns helt fel så får man lite av pengarna tillbaka om man åker hem en dag tidigare.

    För mig så blir det nog inte en hel helg på Bug Run för mig i år då jag har mycket med flyttar och husrenoveringar på G i sommar...
    Det svider kan jag säga!
    mv. Patrik Jonasson

    Caddylac

  14. #34

    Reg.datum
    sep 2011
    Namn
    Magnus kalin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    391
    kommer självklart i år igen, sen om det blir med passatgänget eller ej vet man inte än

  15. #35

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Vigge Hellgren
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    64
    Varit nere med Corradon varje år sedan 2007 & kommer såklart inte missa 2014 års upplaga!
    Bug Run är en av höjdpunkterna på hela året!!

  16. #36

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Stenlund
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 261
    Instämmer helt.

  17. #37
    Guldmedlem
    Medlem 25 år+
    Golf-powers avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Per Trywall
    Medlemsnr
    244
    Ort
    Vimmerby/Storebro
    Inlägg
    442
    Blir en sväng i år igen förmodligen på söndagen Har varit varje år sedan 1989 så man vill inte missa chansen
    att se mängder av fina bilar

  18. #38

    Reg.datum
    mar 2013
    Namn
    Pelle
    Medlemsnr
    5054
    Ort
    Avesta
    Inlägg
    47
    självklart blir det Bugrun i år,var där förra året,var kul att träffa folk och se alla bilar.

  19. #39

    Reg.datum
    dec 2011
    Namn
    Fredrik
    Medlemsnr
    4984
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    566
    Få se om det blir något i år, man har ju fel märke på den roligare bilen så :/
    Men åker någon annan här uppifrån så kanske man hänger på.

  20. #40

    Reg.datum
    mar 2012
    Namn
    Gustav Jonsson
    Ort
    Östersund
    Inlägg
    27
    Åkte ner med 9 bilar från Östersund, första året för många av oss. Mötte upp 2 bilar i kön också
    Vi parkerade i mitten av en ny kö för att stå bredvid våra vänner, helt okej enligt dom som stod i insläppet eftersom dom kom och sa åt oss att vi inte kommer in snabbare för vi gör en ny kö. Fine enligt oss, vi hade ju någon timme att vänta så varför inte kunna sitta vid våra bilar och prata med våra vänner samtidigt. Drog på CityGross och när vi kommer tillbaka har alla gjort en böj runt oss .. och vi kommer knappt in när vi ska åka.

    Men roligt var det förutom den där drivknuten som gick och att man blev bogserad genom hela området, och kanske på vägen hem när bakre ljuddämparen lossnade och 5ans växel sa upp sig 50 mil hemifrån


    Osäkert fortfarande dock på hur det blir med 2014 Time will tell

Liknande ämnen

  1. Bug Run 2013 - Vad händer på Bug Run?
    Av E.L i forum VW-forum
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2013-02-10, 23:35

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin