Resultat 1 till 9 av 9
  1. #1

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520

    Updaterat min entusiast VW-sida.. *Udda*

    Jag har det stora nöjet att ge besökarna på GTi klubben den allra första möjligheten i hela världen att exclusivt få ta del utav den stora uppdateringen jag precis gjort på min Volkswagen entusiast sida.

    De stora nyheterna för denna uppdateringen är sidorna som beskriver VW Motorsports försök med början tidigt på -80 talet, att bygga VW-bilar med dubbla motorer! En annan stor nyhet är The map of the Faltdach world! Jag har även lagt upp direktlänkar på huvudsidan till de
    Sällsynta och udda VW-modellerna såsom, Corrado G60 Limited, Golf Safari samt det italienska VW bygget Biagini Passo.


    #Twin-Jet. Vokswagens allra första bygge med dubbla motorer. De valde ut en Jetta för detta! Redan 1981.

    #VW Scirocco 360/4. En Scirocco med dubbla motorer, 360 hästkrafter samt med 4-hjulsdrift!

    #VW Scirocco 280/4. Efterföljaren till 360/4. Nu med en Oettingermaskin samt med ett sk ”widebody-kit” som var så populärt i denna tidsepok.

    #The map of the faltdach world! Jag har lagt till denna trevliga karta för att ni skall på detta sättet visa att ni tycker om vad ni kan läsa på Faltdach.net. Här har ni även möjlighet att lägga upp en bild på er eller er bil… Jag ser fram emot era bilder samt hälsningar…

    #VW Fun. Nya roliga bilder med VW tema hittar ni här.

    #Burger King Golf movies. Nu har ni endast en månad kvar att kolla på dessa populära filmer med GTi klubben medlemen Mikael Andersson´s välkända Lamborghini lackerade Golf.

    #Friends Rides. En del bilder är utbytta samt updaterade….

    Med dessa fakta vill jag även tala om att jag börjat med ett skriva ett exclusivt reportage, som skall inlämnas till till GeTIngen om en udda VW model… Håll ut kära VW-vänner!

    Med en miljon besökare, välkomnar jag er till Faltdach.net och dess nya uppdateringar.
    Jag hoppas ni kommer tycka om nyheterna samt lämna en kommentar i gästboken eller i denna tråden.


    Här hittar ni sidan: http://www.faltdach.net/index.htm

    Tycker ni att det fattas någon "udda" bil, som ni vill att jag skriver om?
    I såfall vilken?

    Mvh

    Jan "Faltdach" Axelsson

  2. #2
    Joda
    Gäst
    Antagligen världens bästa VW-entusiastsida. Fantastiskt jobb.. Du får gärna lägga till mitt bygge på din sida.
    Upptäckte ett fel också.,. Det står att Corrado Limited har ett vridmoment på 247 Nm vid 500 rpm.. Någon siffra fattas.

    Kul att du orkar hålla på att uppdatera!!..

    /Johan

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    Citat Ursprungligen postat av Joda Visa inlägg
    Antagligen världens bästa VW-entusiastsida. Fantastiskt jobb.. Du får gärna lägga till mitt bygge på din sida.
    Upptäckte ett fel också.,. Det står att Corrado Limited har ett vridmoment på 247 Nm vid 500 rpm.. Någon siffra fattas.

    Kul att du orkar hålla på att uppdatera!!..

    /Johan
    Tack, tack, tack...
    Det är sådana här ord som gör att man vill fortsätta att hitta mer innehåll till sidan

    Och... jo en siffra fattas allt,..hehe..
    247Nm vid 6500Rpm skall det stå.

    Givetvis skall du få en alldeles egen sida med ditt exotiska bygge,...
    Mer info om vad jag vill ha för fakta av dig, hittar du här..
    http://www.faltdach.net/friendsridessubmitform.htm

    N´joy!

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mikael A
    Ort
    Värmland
    Inlägg
    187
    Citat Ursprungligen postat av Faltdach Visa inlägg
    #Twin-Jet. Vokswagens allra första bygge med dubbla motorer. De valde ut en Jetta för detta! Redan 1981.
    Vad coolt!!!

  5. #5

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke
    Ort
    Östersund
    Inlägg
    43
    Grym sida!

    Visste inte att vissa av dessa bilar fanns!

    Mycket bra!

  6. #6
    Jeopold
    Gäst
    Ett imponerande arbete!

    Att uppdateringen kommer nu, beror det på att du känner av konkurrensen från den uppdaterade GTi-klubben-siten?

  7. #7

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    Citat Ursprungligen postat av Jeopold Visa inlägg
    Ett imponerande arbete!

    Att uppdateringen kommer nu, beror det på att du känner av konkurrensen från den uppdaterade GTi-klubben-siten?
    Vilken konkurrens?
    Komplement menar du väl?...

    Startade med den senaste uppdatering lååångt innan jag ens visste att
    GTi klubben planerat sin uppdatering. Jag har ständigt ide´er på nya projekt på min lilla entusiastsida... mera kommer, var så säker

    Sedan skiljer sig sig det en hel del på varifrån besökarna kommer..
    Sidan är ju skriven helt på engelska. 80% är utländska besökare.

    Men, jag vill även passa på att fråga om vad just NI som läser detta skulle vilja att jag skrev om på sidan...
    Typ,.. vilka modeller/prototyper tycker ni skulle platsa?
    Vet ni om någon "udda" modell" samt vet att ni har liggandes bilder samt info... hör gärna av er!

    Mvh

    Jan "Faltdach" Axelsson

    P.S. Var inte rädda för att "adda" er på Faltdach World Map..
    Senast redigerad av Faltdach den 2007-05-10 klockan 00:42.

  8. #8

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Per Lundin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 240
    Det är en jäkla fin sida du har Faltdach! Mycket kul info om alla udda VW modeller.

    Ett önskemål är att du har lite mer styckeindelning i texterna då skulle det vara mycket lättare att läsa texterna.

  9. #9

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Mycket fint.
    Blir bara bättre och bättre din sida.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin