Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 23 av 23
  1. #21
    Ghost RS
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Kingen Visa inlägg
    Känns som att det är enklare att se över marknaden.. finns nog fler som är intresserade av mina pengar. Jävligt tråkigt bara, man hade ju sett fram emot detta och det finns som sagt inga vardagar på 3 veckor nu som passar, enbart helg och jag lär knappast få låna den över helgen. Jag hade räknat med att få testa den ordentligt på måndag eftermiddag samt kväll och sätta oss ner på tisdagen och beställa en bil. Nu ser det inte ut att bli så även om sambon tycker jag ska ignorera detta men jag anser att det finns sätt och sätt på hur man behandlar folk och sina kunder.

    Vi är ju som sagt redan kunder hos de, golfen som köptes ny där för 1.5 år sedan var inte billig och skodan är inte helt gratis den heller.

    Nej och det är därför jag verkligen skulle kontakta deras VD eller Säljchef.
    Hade det vart på ett ställe som ni aldrig handlat hos tidigare så skulle jag bara ha skitit i dom.. men när ni handlade Golfen där samt hade blivit lovade att få låna RS:en för att sedan köpa en av dom så skulle jag höra av mig.. För deras ansvariga är nog jävliga måna om att behålla er som kunder. och jag lovar att det finns ingen bilfirma som vill ha såna säljare som han du tyvärr stötte på.

  2. #22

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 318
    Vad hände sen? Någon som provkört?

  3. #23

    Reg.datum
    aug 2011
    Namn
    AD
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    282
    Nope.. Inte hört ett knyst sen förra måndagen som alla vet hur den gick.. Har som sagt inte tid på ca 2v heller så vi får se vad som händer. Bmw kanske skulle vara något

Liknande ämnen

  1. Skoda Octavia RS1 kombi -03
    Av salmiakboven i forum Old - VAG Projektforum
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2015-10-05, 21:28
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-12-12, 13:38
  3. Nya Skoda Octavia
    Av Marcus i forum Old - VAG-Forum
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-12-12, 13:37
  4. Krängningshämmarbussningar Skoda Octavia -01.
    Av Lillen i forum Old - VAG-Forum
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-02-03, 18:18
  5. Batterihållare Skoda Octavia - Finns det större?
    Av Lillen i forum Old - VAG-Forum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-10-28, 01:04

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin