Resultat 1 till 8 av 8
  1. #1
    danne-_-
    Gäst

    Fråga ang taskiga/spruckna lister Golf GTI MK1

    Har en bil som stått stilla ett bra tag. Näst intill orörd.
    Listerna runt om, egentligen överallt är väl lite sisådär. Som alla vet är ju gummi överlag en färskvara..
    Värst är det väl runt alla rutor, går det göra något åt eller krävs det nyinköp på dessa.

    Listerna runt dörrar/baklucka etc går ju att köpa nya (såg att micro hade det). (Dessa håller inte riktigt tätt överallt heller för den delen).

    Så frågan är; Går det att göra någonting åt dessa halvspruckna, malätna rackarns listerna?!

    Tackars på förhand!

  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jens
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    908
    Hej & Välkomen hit!

    Jag har inget bra svar på din fråga men det finns säkert nån som har.

    Känns som din tråd hamnat i fel forum, men det ordnar nog en moderator åt dig inom kort.

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jens
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    908
    Se där jag, vad var det jag sa ;-)

  4. #4

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Henrik M
    Medlemsnr
    2564
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    6 414
    Ändrade rubriken så det följer ämnet , med en bra rubrik uppfattar fler din fråga.

  5. #5
    danne-_-
    Gäst
    Hehe, tackar! Som sagt, är man rookie så är man

  6. #6

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jens
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    908
    Det känns som det vettigaste är att köpa nya lister for att slippa ev framtida problem. Är dom dessutom såpass dåliga som JAG uppfattar att dom är på din beskrivning är det nog kört.

    Att tänka på i framtiden isåfall är att se till att underhålla dom nya lister regelbundet så dom håller sig fräscha

  7. #7
    Holmgren
    Gäst
    Vet inte om du fick mitt PM men du kan köpa NYA på www.typ-17.de
    Det är nog det bästa att göra.

  8. #8
    danne-_-
    Gäst
    Okok!

    Mr dOhC, yeah du har nog antagligen rätt att det blir bättre att köpa nya i längden eftersom bilen är här för att stanna! Åtminstone närmsta året lr så!

    Holmgren, Jodå fan fick ditt PM - missa att svara på det bara, men det verkar ju skitsmidigt och inte allt för fasligt dyrt från den sajten heller så. Klart värt besväret i alla fall.

    Blir nog isf original listerna runt fönster sen köper jag nog resterande lister ifrån Micro. Eller är det kanske någon som vet om de fungerar? Lister som lister liksom.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin