Resultat 1 till 10 av 10
  1. #1
    DRFT_
    Gäst

    Japan vs Germany @ Ring Knutstorp 29/6



    Hejsan!
    I sommar kommer det att hållas en bilträff på Ring Knutstorp, träffen är öppen för alla Tyska och Japanska bilar, träffen är helt kostnadsfri för både utställare och besökare.
    SMC kommer ha körning på banan, restaurangen kommer vara öppen, Tävlingsteknikerutbildningen på Ring Knutstorp kommer ha öppet hus.

    Var: Ring Knutstorp.
    När: 29/6 11:30 - 16:00
    Inträde: Gratis för alla!
    Mat/dryck: Ring Knutstorps restaurang kommer ha öppet.
    Parkering: Det finns en besökarparkering för er som inte ska ställa ut.
    Tävlingar: People's Choice(Röstning), Bästa Japanska bil(Jury), Bästa Tyska bil(Jury).
    Alla bilar är välkomna att ställa ut, sålänge du inte kommer med tex. en helt original Nissan Micra -08. Bedömning kommer göras vid insläppet. Finns besökarparkering.

    Kommer vara på plats hittils:
    Honda Performance Club Sweden med monter
    HH|Photo

    !!OBS!!
    När ni kör till och från området var vänliga och kör lugnt, befolkningen runt banan får stå ut med buller ifrån banan hela sommaren, vi ser gärna att ni respekterar detta och kör lugnt. Håll hastigheten och vet du med dig att din bil låter mycket, håll igen på gasen, så blir alla nöjda.
    Buskörning på området är strängt förbjudet, detta är en bilträff inget annat. All buskörning/lek kommer polisanmälas och du får lämna träffen omedelbart.
    !!OBS!!
    Facebook-evenemang: http://www.facebook.com/events/167723160061644
    Mvh

  2. #2
    DRFT_
    Gäst
    150st anmälda på facebook, redan fler än vi räknat med, men vi har gott om plats! Finns här inget intresse för träffen i klubben? Om ni är intresserade så kan ni ha en egen yta på träffen med bara medlemsbilar, kontakta mig på Henke.Ber@gmail.com om där finns intresse för detta.

  3. #3

    Reg.datum
    feb 2012
    Namn
    Ola
    Ort
    Lomma
    Inlägg
    564
    Hinner jag så tittar jag gärna förbi...

  4. #4
    Medlem goranos avatar
    Reg.datum
    maj 2012
    Namn
    göran olskander
    Medlemsnr
    5039
    Ort
    furulund
    Inlägg
    309
    Kanske ett bra tillfälle att visa upp klubben
    Golf mk3 vr6. Golf mk4 1,6sr

  5. #5
    DRFT_
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av gorano Visa inlägg
    Kanske ett bra tillfälle att visa upp klubben
    Absolut! Skulle ni vilja ha en egen yta på träffen så vill vi ha reda på det så fort som möjligt, då det börjar närma sig nu.

    187st anmälda på facebook! http://www.facebook.com/events/167723160061644/

  6. #6

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Hur gick det?
    Några bilder och var det några VW:s där?

  7. #7
    Medlem goranos avatar
    Reg.datum
    maj 2012
    Namn
    göran olskander
    Medlemsnr
    5039
    Ort
    furulund
    Inlägg
    309
    Citat Ursprungligen postat av Lillen Visa inlägg
    Hur gick det?
    Några bilder och var det några VW:s där?
    Jag var där med Viktor, och där var några vw:s till men tyvärr så regnade det ganska rejält.
    Tog inga bilder. Enda gången jag gick ur bilen var för att hjälpa regnet att vattna en buske :-)
    Golf mk3 vr6. Golf mk4 1,6sr

  8. #8
    DRFT_
    Gäst
    Vädret var ju inte med oss, men för att vara vår första träff så är vi nöjda! Ca 120 bilar blev det och en vw bora vann pris för bästa tysk! Nu satsar vi fullt ut inför 2014! Vi har en facebook-sida som heter "Japan vs Germany" där finns lite bilder. Kan inte länka via telefonen.

    Skickat från min Nexus S via Tapatalk 2

  9. #9
    Medlem goranos avatar
    Reg.datum
    maj 2012
    Namn
    göran olskander
    Medlemsnr
    5039
    Ort
    furulund
    Inlägg
    309
    Citat Ursprungligen postat av DRFT_ Visa inlägg
    Vädret var ju inte med oss, men för att vara vår första träff så är vi nöjda! Ca 120 bilar blev det och en vw bora vann pris för bästa tysk! Nu satsar vi fullt ut inför 2014! Vi har en facebook-sida som heter "Japan vs Germany" där finns lite bilder. Kan inte länka via telefonen.

    Skickat från min Nexus S via Tapatalk 2
    Ser vi fram emot :-)
    Golf mk3 vr6. Golf mk4 1,6sr

  10. #10
    DRFT_
    Gäst
    Vi håller på att planera för fullt, hade varit kul att se fler klubbar på träffen nästa säsong, detta året hade vi Hondaklubben och ClubJDM på plats, alltså ingen klubb från tyska sidan. Nästa år blir det förhoppningsvis körning också, det kommer nog locka ännu mer folk.

    Här är mina bilder från träffen: https://www.facebook.com/media/set/?...6833578&type=3

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-06-27, 05:41
  2. TPC Ring Knutstorp 2011-07-17
    Av ChristofferZetterman i forum Bankörning
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-07-04, 23:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin