Resultat 1 till 4 av 4
  1. #1
    edisd93
    Gäst

    Värdering av golf gti edition 30

    Tja! Ni som är lite mer pålästa än vad jag är, jag undrar bara vad man skulle kunna få sålt en golf gti edition 30 för.
    Den jag har är en 08:a och har endast gått 5200 mil. Har köpt en rcd510 kopia också, så den har allt det tekniska.
    Alltså bluetooth, sdkort, aux, gps, cd, dvd, TV, mm. Någon som har en uppskattning?

    Och en helt annan grej, någon som har testat denna? har beställt den till min ed30.

    http://www.cdbilradio.se/billjud-24/...eer-ts-wx610a/

  2. #2
    Styrelsen
    Hedersmedlem
    Haugemans avatar
    Reg.datum
    sep 2009
    Namn
    Henrik Hauge
    Medlemsnr
    4213
    Ort
    Strömstad
    Inlägg
    2 208
    Jag har letat ed30 sen förra hösten och alla anonser jag kikat på fram till jag köpte min för nån månad sen har legat
    På 159.000

    Har inte testat den baslådan men har hört en del bra om den. Om du vill lyfta ljudet i original högtalarna, som faktiskt är rätt bra för att vara just original med 3 vägs system och 8" bas, så investera i dämpmatta och dämpa frammdörrarna. Jag gjorde det i går på min och ljudet är som natt och dag.
    Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
    Styrelsen - Volkswagen Club Sweden
    Klubbshop ansvarig

    2X Golf GTI mk2 GTI 16V Rust buckets, Golf mk3 GTI 16v, Golf mk3 VR6, Golf Gti Clubsport, Lupo GTI
    Hjälper till med Vag-Com vid behov. (PM)

  3. #3
    edisd93
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Haugeman Visa inlägg
    Jag har letat ed30 sen förra hösten och alla anonser jag kikat på fram till jag köpte min för nån månad sen har legat
    På 159.000

    Har inte testat den baslådan men har hört en del bra om den. Om du vill lyfta ljudet i original högtalarna, som faktiskt är rätt bra för att vara just original med 3 vägs system och 8" bas, så investera i dämpmatta och dämpa frammdörrarna. Jag gjorde det i går på min och ljudet är som natt och dag.
    Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
    Okej . Jag köpte min för ungefär lika mycket då. Hur menar du med "dämpa" dörrarna?

  4. #4
    Styrelsen
    Hedersmedlem
    Haugemans avatar
    Reg.datum
    sep 2009
    Namn
    Henrik Hauge
    Medlemsnr
    4213
    Ort
    Strömstad
    Inlägg
    2 208
    Styrelsen - Volkswagen Club Sweden
    Klubbshop ansvarig

    2X Golf GTI mk2 GTI 16V Rust buckets, Golf mk3 GTI 16v, Golf mk3 VR6, Golf Gti Clubsport, Lupo GTI
    Hjälper till med Vag-Com vid behov. (PM)

Liknande ämnen

  1. Svar: 194
    Senaste inlägg: 2019-01-03, 10:51
  2. Värdering av Golf GTI - 84
    Av GUTTEN i forum VW-forum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-12-05, 17:21
  3. Golf GTI Edition 30
    Av checkster i forum VW-forum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-23, 20:55
  4. Golf GTI Edition 30
    Av Lajndblow i forum VW-forum
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 18:08
  5. Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-02-18, 19:13

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin