Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234
Resultat 61 till 75 av 75
  1. #61
    Emil
    Gäst
    Sälj den då

  2. #62

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Stenlund
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 261
    nej aldrig.

    Vaggeryd de tar ju man sig ner på 3 timmar, kanske något senare isommar.
    Får hitta på något och göra med bilen så blir de roligare, de vet jag.

    Angå. att jag inte kommer på sthlm träffarna är för jag varit bortrest eller jobbat osv, har ågren för att jag inte kom. Så de är inte att jag inte vill.

    Andreas vore grymt mysigt faktiskt, jag är på lätt. En spontanare


    Ne nu har man öppnat en kall bira, skål för bajen

  3. #63

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Stenlund
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 261
    en mk1 vore ju något och ha synd att man inte har hur mycket utrymme som helst här i betongen haha

  4. #64
    Scootie
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Gullideckel Visa inlägg
    Förstöra och förstöra...hm jag tyckte att det var jäkligt bra..för om någon satt ett galetpris kunde de bli tillrättat dessutom kunde man ju i köp/sälj trådarna även få svar på om den aktuella grejen passade just min bil också..(de är sånt som skapar gemenskap)...

    OT: Har du bytt bil sen i vintras...den du hade då såg ju riktigt fin ut ;o)
    Jo men många blev ju sura för dom hade satt ett pris på något sen kom en viktigpetter och länkade till en butik som sålde produkten avsevärt billigare.. kan ju ses som lite surt då annonsinnehavaren säkert betalat mer, både på gott och ont för vissa tar ju ut drömpriser :P

    Ja golfen såldes i delar så att säga, G60'n åkte ner till göteborg och BBS RM-fälgarna såldes till Oslo, fanns helt enkelt ingen marknad för sånt i Sverige. Kör lite varierat, olika bilar till o från. Snabbaste pilsnerhäcken att knycka :P

  5. #65

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Andreas Lorentzon
    Medlemsnr
    5077
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    78
    Det är bara ringa Danne om du vill spontancruisa eller hänga i garaget och snacka skit och pilla på min Corre om du e trött på din golf. //Andreas

  6. #66

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Martin P
    Ort
    Stockholms Län
    Inlägg
    455
    [QUOTE=Scootie;13755]Jo men många blev ju sura för dom hade satt ett pris på något sen kom en viktigpetter och länkade till en butik som sålde produkten avsevärt billigare..

    //

    Klart sånt kan framkalla lite sura miner men samtidigt visar det ju isåfall att grejen är helt fel pris satt..

  7. #67

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mikael A
    Ort
    Värmland
    Inlägg
    187
    Nej, inte skall du sälja den där feta golfen!
    Kolla allas kommentarer bara.

    Sedan så kommer jag ihåg att vi snacka ett tag på Preem-macken i Barkarby då det var Streetcarsfest på flygfältet förra året, så sälj inte! :P

  8. #68

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Stenlund
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 261
    andreas får ta och kila förbi när vi har tid

  9. #69

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Per Lundin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 240
    Citat Ursprungligen postat av D_Stenlund Visa inlägg
    har tröttnat lite på golfen, vart faktiskt efter forums bytet... inte lika kul och känner inte samma genemskap här inne, va ska man göra :/
    Stenlund: Du har ju inte varit på någon Stockholmsträff i år till exempel. Ta ut tummen och kom till Stockholms snyggaste VW nu den 25:e så ska du se att du hittar glöden igen! :-)

    Det är ju tråkigt att bara sitta hemma/i garaget och titta på bilen, den ska ju ut och köras nu när det är sommar! ;-)

  10. #70

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Stenlund
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 261
    raz kör med bilen varje dag. de är min bruksbil, kan tyvär inte komma ska bort över helgen med jobbet, som sagt boring men men

  11. #71

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Stenlund
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 261
    vet att de inte är rätt tråd, men är de några sthlm vw freak som ville åka lite imorgon ? Vi har haft uppe ämnet här så tänkte fortsätta istället för ny tråd.

  12. #72

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Filip
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    371
    Jag är på, kl 20 på lämplig plats.

  13. #73

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Stenlund
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 261
    vart? kvittar för mig

  14. #74

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Filip
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    371
    Barkarby kanske?

  15. #75

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mikael A
    Ort
    Värmland
    Inlägg
    187
    Citat Ursprungligen postat av loadmaster Visa inlägg
    Barkarby kanske?
    Barkarby?
    Det ligger nära mig, i så fall kommer jag med min för tillfället risiga Jetta mk2, som är under ombyggnation, så får ni se hur fina era pärlor är

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin