Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 49 av 49
  1. #41
    Hamburger SV
    Gäst
    Kommer till helgen! Kanske dags för en GTI Edition träff i Stockholm snart? Drar ett mail till dig


    Skickas från min iPhone via Tapatalk

  2. #42
    Ardalan
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Hamburger SV Visa inlägg
    Eftersom det är cat back så påverkas överhuvudtaget inte mjukvaran. Var inte ute efter effekthöjning, bara maffigare ljud. Mina 235 hk räcker bra tycker jag, jagade upp den i 250 km/h i somras på Autobahn och den acc:ar också hyfsat. Non-resonated mullrar mer. Fick grym rådgivning av Jimmy Särås på Stertman så vi diskuterade fram en bra lösning för det jag var ute efter :-)


    Skickas från min iPad via Tapatalk
    Vad kostade lösningen om man får fråga?

  3. #43
    Hamburger SV
    Gäst
    Klart man får. Fick som medlem10% rabatt på jobb och delar och betalade 9,600


    Skickas från min iPhone via Tapatalk

  4. #44
    softishman
    Gäst
    Den bilen förtjänar åtminstone en steg 1 uppgradering.... Du kommer inte ångra dig!!

  5. #45
    Hamburger SV
    Gäst
    Ska uppgradera ljudanläggningen först, men det är så klart svårt att inte redan nu tänka ett steg framåt...


    Skickas från min iPad via Tapatalk

  6. #46
    Raven
    Gäst
    Mer eller mindre 100 på att det var dig jag hamnade bakom imorse (Klaratunneln - Regeringsgatan). Riktigt snygg färg du har på bilen och ljudet från avgaset var det heller Inga fel på.
    Färgen kom verkligen fram I Klaratunneln, sjukt läcker!

  7. #47
    Hamburger SV
    Gäst
    Guilty as charged:-) tack, grymt nöjd. Du hade en silvrig Golf eller hur? Nästa vecka blir det lackvård, då glänser den ännu mer!


    Skickas från min iPhone via Tapatalk

  8. #48
    Raven
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Hamburger SV Visa inlägg
    Guilty as charged:-) tack, grymt nöjd. Du hade en silvrig Golf eller hur? Nästa vecka blir det lackvård, då glänser den ännu mer!


    Skickas från min iPhone via Tapatalk
    Lika skyldig där. Hoppades att du skulle trycka på lite i tunneln, men mkt trafik satte stopp för det. Hörde dock när du gasade på lite nedför Brunnsgatan.
    Härligt med lackvård ska göra ett försök med menzerna och fireglaze på lördag.

  9. #49
    Hamburger SV
    Gäst
    Ja, lite extra kul med tunnlar:-) vi kanske borde kolla förutsättningarna för en enkel Stockholmsträff nu när våren anlänt!


    Skickas från min iPhone via Tapatalk

Liknande ämnen

  1. Golf GTI Edition 35
    Av frazer i forum VW-forum
    Svar: 373
    Senaste inlägg: 2016-03-10, 08:18
  2. Import VW Golf GTI 35 edition
    Av Hamburger SV i forum Projektforum
    Svar: 53
    Senaste inlägg: 2014-12-22, 21:13
  3. Försäkring Golf GTI 35 edition
    Av Hamburger SV i forum VW-forum
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2013-03-05, 15:55
  4. VW Golf GTI Edition 35 (MK6)
    Av jimZon i forum VW-forum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-05-11, 10:24

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin