Resultat 1 till 8 av 8
  1. #1

    Reg.datum
    mar 2011
    Namn
    Oskar Lindberg
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    303

    Sportstolar eller komfort i passar/golf?

    Värt 21k? Samt stora stereon? 510?

  2. #2

    Reg.datum
    aug 2007
    Namn
    Daniel
    Ort
    Södertälje
    Inlägg
    1 111
    Ska du köpa ny bil och undrar om tillvalen är värda pengarna, eller är det två olika beggade bilar du tittar på?

    Personligen så är sportstolar ett måste för mig. Stereon gör också mycket för intrycket i kupen samt en del mer finesser. Så för min del hade det varit värt pengarna för att få rätt stolar och stereo.

  3. #3

    Reg.datum
    mar 2011
    Namn
    Oskar Lindberg
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    303
    Är två olika begagnade, skiter nog i sportstolarna då det finns roligare saker att köpa för 21K. Ska ha bilen länge har jag tänkt. Blir Att byta min golf 1.4tsi till en GTI eller R senare när dessa kommer.

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 353
    Om det är en Passat med Premiumpaket du tänker på så ingår ju även läderklädsel och en hel del annat. Så för 21 000 kr får du ganska mycket tycker jag. RCD 510 lyfter intrycket av kupén.

  5. #5

    Reg.datum
    mar 2011
    Namn
    Oskar Lindberg
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    303
    Nej det är tyg tyvärr, jo det är sant att RCD510 gör ett lygt men det skippar jag denna gång.

  6. #6

    Reg.datum
    mar 2011
    Namn
    Oskar Lindberg
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    303
    Har reserverat en i stockholm nu. Så hoppas de kan fixa den så jag kan hämta den redan på fredag. Och att den är så fin som de sagt.

  7. #7

    Reg.datum
    aug 2007
    Namn
    Daniel
    Ort
    Södertälje
    Inlägg
    1 111
    Citat Ursprungligen postat av oskee Visa inlägg
    Är två olika begagnade, skiter nog i sportstolarna då det finns roligare saker att köpa för 21K. Ska ha bilen länge har jag tänkt. Blir Att byta min golf 1.4tsi till en GTI eller R senare när dessa kommer.
    Det är bara du som kan avgöra om det är värt pengarna. Jag hade inte köpt utan de tillvalen.

  8. #8

    Reg.datum
    jul 2007
    Namn
    Marcus
    Ort
    Västra Götaland
    Inlägg
    76
    Citat Ursprungligen postat av oskee Visa inlägg
    Är två olika begagnade, skiter nog i sportstolarna då det finns roligare saker att köpa för 21K. Ska ha bilen länge har jag tänkt. Blir Att byta min golf 1.4tsi till en GTI eller R senare när dessa kommer.
    Jag har haft 2st Passat 2011 med komfortstolar, nästa gång har jag lovat mig själv att köpa en med sportstolar Har du möjligheten, välj en bil med dessa!

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-10-17, 00:12
  2. Prova sportstolar?
    Av Subzero i forum VW-forum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-10, 19:29
  3. Deformerade sidostöd - sportstolar
    Av Maha i forum VW-forum
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-30, 20:48
  4. Höga sportstolar...
    Av Maha i forum VW-forum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-16, 15:28
  5. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 20:54

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin