Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 31 av 31
  1. #21
    ivah
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av R.Grönberg Visa inlägg
    Jo det är ju säker tlönsamt när dom är så dyra nya=)

    hade inte ens orkat lägga ner energi på det.
    Hur många 100 kostar dom?
    Då jag inte har hittat nått ställe att köpa dom så vet jag inte. Men jag drar inte in speciellt mycket pengar varje månad söå varenda krona räknas. Hade jag haft mer stålar så hade ju ett färdiggjort enklare. :-)

  2. #22

    Reg.datum
    aug 2007
    Namn
    Sören Arvidsson
    Ort
    Essunga
    Inlägg
    197
    sitter ett på min bil.. kolla länken til garaget och motorrummet.. ska du ha mera detaljerad bild så får det vänta.. bilen är undanstoppad för vintern.

    tror det är sånt du menar iaf.

  3. #23
    ivah
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av zchnygg Visa inlägg
    sitter ett på min bil.. kolla länken til garaget och motorrummet.. ska du ha mera detaljerad bild så får det vänta.. bilen är undanstoppad för vintern.

    tror det är sånt du menar iaf.
    Precis ett sånt jag menar !
    Hemmapul eller köpt ?

    btw, den ser riktigt fräsch ut !
    Vad är de för fälgar ? Grymma. :-)

  4. #24

    Reg.datum
    aug 2007
    Namn
    Sören Arvidsson
    Ort
    Essunga
    Inlägg
    197
    det är nog köpt.. det satt på bilen när jag köpte den men det ser riktigt ut..

    fälgarna vet ja inte vad det är i dagsläget.. men till salu är dom.. dom är lite för stora för den bilen.. så jag ska gå från 215-45/17 till gamla hederliga 14" hehe.. kommer inte att vara lika snyggt men det ska fan gå att åka 3 i bilen utan att det skrapar i...

  5. #25

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Robin Grönberg
    Ort
    Ryd
    Inlägg
    2 055
    Citat Ursprungligen postat av zchnygg Visa inlägg
    det är nog köpt.. det satt på bilen när jag köpte den men det ser riktigt ut..

    fälgarna vet ja inte vad det är i dagsläget.. men till salu är dom.. dom är lite för stora för den bilen.. så jag ska gå från 215-45/17 till gamla hederliga 14" hehe.. kommer inte att vara lika snyggt men det ska fan gå att åka 3 i bilen utan att det skrapar i...
    eller oxå köper man däck till en golf och inte en stor gammal volvo v70.
    205/40 HÖGST om det ska gå åka med att, funkar det inte då har du helt fel et på fälgarna

  6. #26
    scirocco8v
    Gäst
    jag har ingen böj på mitt bonrath rör å de funkar fint

    bild på min kompis 3" rör:http://www.garaget.org/?car=49170&image=504587

  7. #27
    ivah
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av scirocco8v Visa inlägg
    jag har ingen böj på mitt bonrath rör å de funkar fint

    bild på min kompis 3" rör:http://www.garaget.org/?car=49170&image=504587
    Aha ! Har redan varit och snokat lite där :P
    Ett rakt 3" rör säger du ? Funkar det att vålda på orginal "kopplingarna" till luftburken och insuget på ett sådan rör ? Isf är det ju sanslöst enkelt :P

    Btw, har du någon aning vad han har använt sig av när han klädde golvet ? Ser riktigt bra ut, och jag måste ha ny matta i min. :-)

  8. #28
    scirocco8v
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av ivah Visa inlägg
    Aha ! Har redan varit och snokat lite där :P
    Ett rakt 3" rör säger du ? Funkar det att vålda på orginal "kopplingarna" till luftburken och insuget på ett sådan rör ? Isf är det ju sanslöst enkelt :P

    Btw, har du någon aning vad han har använt sig av när han klädde golvet ? Ser riktigt bra ut, och jag måste ha ny matta i min. :-)
    de funkar på orginal kopplingarna ja
    han köpte 6kvadrat matta till mig också som jag ska ha i sciroccon... vet inte vart han köpte den dock... men de är typ sån där grön matta som ligger lite överallt fast svart då kass förklaring kan kolla med honom imån...

  9. #29

    Reg.datum
    aug 2007
    Namn
    Sören Arvidsson
    Ort
    Essunga
    Inlägg
    197
    Citat Ursprungligen postat av R.Grönberg Visa inlägg
    eller oxå köper man däck till en golf och inte en stor gammal volvo v70.
    205/40 HÖGST om det ska gå åka med att, funkar det inte då har du helt fel et på fälgarna

    kan inte hålla med mera.. fast dom satt på bilen när jag köpte den.. snyggt och grymt opraktiskt..


    för att återgå till tråden så funkar det utmärkt med ett rakt rör.. bara att mobba gummina lite.. kanske inte lika snyggt men det funkar lika bra..

  10. #30

    Reg.datum
    aug 2007
    Namn
    Mattias Olofsson
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    300
    Ingen som vet om det finns nått liknande till golf iv gti?
    Eller blir det för mycket med pga lmm?

  11. #31
    ivah
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av scirocco8v Visa inlägg
    de funkar på orginal kopplingarna ja
    han köpte 6kvadrat matta till mig också som jag ska ha i sciroccon... vet inte vart han köpte den dock... men de är typ sån där grön matta som ligger lite överallt fast svart då kass förklaring kan kolla med honom imån...
    Kalas! Om möjligt hör vad det kostar också, vi kan ta det via pm om du inte vill ta det här. :-)

    Blir till att handla ett rör imorrn och trycka dit.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin