Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 49 av 49
  1. #41
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    J.Ls avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan.L
    Medlemsnr
    4574
    Ort
    Vara
    Inlägg
    7 175
    Kanonfint!
    Volkswagen Club Sweden
    Golf GTi 16v -1987 - Sharan Tdi184 Dsg7 4m -2018

  2. #42
    Miche N
    Gäst
    Har varit lite halvdålig på att uppdatera,men idag har jag dragit hem bilen,och utvändigt är den i stort sett ihopplockad,förutom stötfångarna,och så måste jag leta reda på några passande sidolister.Någon som har 4 st sidolister passandes Gl/Gti 90-91 liggandes så är jag spekulant! Stötfångarna åker på imorgon,har limmat ihop en sidofäste som va trasigt på framstötfångaren ikväll.

    Avrullad från släpet hemma på gatan,tillsammans med bruksbilarna :-D Har en 2 dörrars Jetta också,men den verkar ha vuxit fast i garaget....

  3. #43
    Miche N
    Gäst
    Sådär,fått i en nästan ny vindruta idag,skruvat fast stötfångarna och försökt få dom att passa så gott det går...Har hunnit med lite annat småpill också,dock inget jag har bild på.Ber om ursäkt för dåliga bilder,tagna med mobilen i starkt motljus :-D

    Framskärmen ser ut att passa väldigt illa mot dören på denna bilden,ser inte lika illa ut i verkligheten,men helt 100% blir det ju sällan med piratskärmar.


    Lite lägre och ett par vettiga hjul så kan det nog bli fason på denna också :-)


    Härnäst står väl inredningn på tur.Ska lägga asfaltsmattor på golvet,samt ljudisoleringsfilt innan dom riktiga golvmattorna och sätena åker in.Ska även dra lågnivåkabel och strömkabel till slutsteg,samt högtalarkablar bak innan jag lägger i mattorna igen.Trots att jag är 30 så tycker jag fortfarande att det är kul o bygga lite bilstereo :-D

  4. #44
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    J.Ls avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan.L
    Medlemsnr
    4574
    Ort
    Vara
    Inlägg
    7 175
    Snyggt! Påminner lite om min egen!

    Ett par breda snygga fälgar för att fylla ut hjulhusen hade suttit fint!
    Volkswagen Club Sweden
    Golf GTi 16v -1987 - Sharan Tdi184 Dsg7 4m -2018

  5. #45
    Miche N
    Gäst
    Tackar! Gillar rejs-stuket på din!! :-)
    Får se vad det blir för fälgar,har en uppsättning G60 15" plåtfälgar med nya 185/45 liggandes som får duga till att börja med iaf.Coilovers ska på också så det går att åka hyffsat lågt.Skulle egentligen vilja ha tag på gamla TSW Hockenheim 17" eller nåt... Får se vad som dyker upp :-)

  6. #46
    Miche N
    Gäst
    Fick hem ytterligare lite delar idag,2st nya bromsok bak (orkar inte hålla på och kladda med gamla skitiga ok med avdragna luftnipplar och grejer längre,dessutom är allt annat i bromsväg nytt),ny Gti takantenn,lite stereokablar och annat småplock. Utan Ebay skulle det aldrig vara lönt att hålla på med såna här gamla bilar :-D Hoppas på att hinna få ihop och besikta bilen innan september är slut iaf.Vore skönt att ha den besiktad och klar till våren sen,om jag inte tröttnat på den innan ;-) Dessutom är detta min sista dag på semestern,så från imorgon och framåt är det bara helg-mek som gäller igen :-)

  7. #47
    Miche N
    Gäst
    Och nu kom precis posten med 2 nya nummerplåtar :-D

  8. #48
    Miche N
    Gäst
    Efter en del motivationsbrist osv så är det lite på G med denna bilen igen.Har samlat på mej lite roliga prylar som är tänkt att komma till användning under vintern,efter att den besiktats och godkänts.... ;-) Ska organisera om lite i garagen och byta plats på några bilar,sen kör vi igång igen!
    Mvh/Miche

  9. #49
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+

    Reg.datum
    aug 2008
    Namn
    Daniel
    Medlemsnr
    4716
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    74
    Vad bra =) Se om jag får tillbaka motivationen på min också.

Liknande ämnen

  1. Hjulnav till scirocco mk2 gtx 16v -87?
    Av werre i forum VW-forum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-05-28, 16:15
  2. "The green one" Golf mk2 gti 16v-87 (Tar en paus)
    Av GTIEXTREME i forum Projektforum
    Svar: 141
    Senaste inlägg: 2009-12-19, 11:48
  3. ABS-lampa lyser (Mk2 GTI 16v 87')
    Av Golfbjörnen i forum VW-forum
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-24, 23:31
  4. Byte av huvudpump MK2 GTi 16V
    Av Bastard66 i forum VW-forum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-25, 22:15
  5. Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 15:04

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin