Resultat 1 till 5 av 5
  1. #1

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Henrik M
    Medlemsnr
    2564
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    6 414

    Eftersnack BUGRUN 2012.

    Startar den traditionsenliga tråden , trots att jag tyvärr ej närvarade.
    Är bara förbannat nyfiken på hur det var i år & årets snackisar.

    Bilder filmer körs här : http://www.gtiklubben.nu/forum/showt...er-Bugrun-2012

  2. #2
    mrpete
    Gäst
    Andra året för mig på bugrun och jag är ganska nöjd. Denna gången utan banbil så det var lite segt.. Men satsade på lite mer öldrickande i år istället

    Vädret var ju allt annat än bra, utom vissa stunder då solen riktigt stekte. Som sagt mest regn i varierande mängd.

    Bankörningen såg kul och det ryckte i gasfoten när man såg och hörde alla bränna förbi på rakan.

    Dragracingen var också kul att kolla på, även om vädret ställde till det. Man blir inte lite sugen på en räserbubbla

    Partycampingen kändes inte riktigt lika galen som förra året, aningen lugnare. Kan även bero på att jag gick igenom nykter (sånär som på ett par öl) förra året och i år släpade vi runt på en plastlåda med iskall öl med is vi köpte i fiskdisken på city gross. Vädret gjorde nog sitt här också, fler satt i sina husvagnar/bilar/tält. Träffade många trevliga att tjöta med och det blev ett antal varv fram och tillbaka med stopp här och var.

    Nåt roligt som mina två polare (Robban och Koffe) nämnde var att alla var så jävla trevliga och glada, skitkul! Det är så man vill att det ska pratas om träffar

    Träffade en del bekanta ansikten, några från forum, några från förra året och ett gäng nya volks som man hoppas att man stöter på igen.

    Utställningen såg lite tam ut och vi var inte kvar för att se prisutdelningen, utan vid 15-snåret drog vi ihop våra grejer och rullade hem mot Göteborg.

    Tack alla för en kul träff, nu laddar vi för 30-års jubileum! /// Peter

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jens
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    908
    Tackar även jag för ett trevligt BugRun, trots mängder med regn...

    Jag blev av med min mobil natten mot söndag, antagligen tappade jag den, har någon hittat en mobil så hör gärna av er !
    Letade i typ 2 timmar med ficklampa i mörkret, hittade inte mindre än 2st andra mobiler som folk tappat, men inte min egen...Snyft !!
    Dessa återlämndes så klart till sina ägare !

    Med tanke på hur mycket jag letat och att jag vet ungefär vart den försvann, får mig att gissa attt någon annan hittat den..
    Har någon hittat den och tänkt behålla den så är sannolikheten att de ens kommer få igång den väldigt liten, helt ärligt !

    Den är gammal och sleten, dvs inte värd nåt för nån annan än dess rätta ägare...

    Tack på förhand !

  4. #4
    christoffer_c
    Gäst
    Det var riktigt roligt att vara nere på Bugrun, första gången för mig.

    Får passa på att be om ursäkt till alla som tyckte att jag låg ivägen med caddyn på banan... man är juh inte någon rutinerad räsbaneförare. Men jag hade sjukt kul

  5. #5
    areez
    Gäst
    Mycket trevlig helg trots regnet !

    Synd bara att min batterihylla glappade så man inte fick rulla ut på banan.
    Men men får bli nästa år, nu sitter den fast stenhårt iaf

Liknande ämnen

  1. Bilder o filmer Bugrun 2012
    Av Manny i forum Bilder och Videos
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2012-07-19, 21:53
  2. Bugrun eftersnack och bilder 2011
    Av Lilla_Vargen i forum Träffar
    Svar: 75
    Senaste inlägg: 2011-06-29, 17:41
  3. Eftersnack BugRun 2010!
    Av Manny i forum Träffar
    Svar: 53
    Senaste inlägg: 2010-08-07, 23:06
  4. Eftersnack Bugrun 2009
    Av Manny i forum Träffar
    Svar: 101
    Senaste inlägg: 2009-06-11, 17:57
  5. Svar: 129
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 22:39

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin