Resultat 1 till 11 av 11
  1. #1
    energidrickarn
    Gäst

    vw jetta 1.8i årsm 88 coilovers

    tjenare jag e på jakt efter coilovers till min jetta och vet absolut ingenting om vad som passar eller inte. ska inte köra på bana bara fram och tbx till skolan/jobb så inga provsgrejer e nödvändiga och efter som ja har skolbudget får de inte va för dyrt

    och sen har ja ett annat problem som e med motorn. den går fint på tomgång men när man ska gasa fult på tomgång så blödrar den up till 1500 varv sen går den as fint och kör man iväg och gasar fult så hackar den. den e också väldigt slö på låga varv. det e min första vw bil som ja skruvar med så ja e okunig om de tekniska skruva en skruv o sånt klarar jag

    vet inte om de är rätt forum första gången ja skriver hehe

    tack för snabba svar och all hjälp

  2. #2
    ReD-
    Gäst
    Coils kan du köpa från typ 2000:- på ebay, vet att det finns folk på vr6.nu samt vwgolf.se som tar hem åt dig för 2500:-
    Köpte själv på vr6 och det gick smidigt och inga konstigheter.

  3. #3
    energidrickarn
    Gäst
    okej tack är det med frakt för 200 eller utan?

  4. #4
    ReD-
    Gäst
    de billigare på ebay vet jag ej, bara sett när jag bläddrat efter annat.
    de för 2500 som jag köpte är inkl frakt iaf =)

  5. #5
    energidrickarn
    Gäst
    vad finns det för coils som passar till min bil då?

  6. #6
    energidrickarn
    Gäst
    någon som kan vara snäll och hitta coils på ebay som passar till min bil? så billigt som möjligt

  7. #7

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Men alltså du kan ju söka lite själv åxå.
    Sök på bilmodell och årsmodell.

  8. #8
    GoffGoff
    Gäst
    Kolla på styling4u.se...där finns det billiga coils. Och dom duger nog för att bara frakta arslet fram och tillbaks

  9. #9
    mrpete
    Gäst
    Varsågod. Det är enkelt, du knappar in www.ebay.co.uk och söker på coilovers jetta mk2, sen klickar du på lägsta pris inkl frakt så är det bara att välja.

    http://www.ebay.co.uk/itm/ADJUSTABLE...item3372e8f4b6

    För att köpa grejer behöver du registrera dig, samt skaffa paypal som du kopplar till ditt kort. Detta behövs för att kunna betala. Svårare än så är det inte. Sen undrar jag varför denna ligger i projektforumet..?

    Mvh /// Peter

  10. #10
    energidrickarn
    Gäst
    ja utforskade faktiskt ebay lite och hittade ett par som ja nu har beställt. klarade de bättre än ja trodde xD. vet inte vrf den ligger i deta forumet viste inte vart ja skulle skriva så ja skrev här

  11. #11

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Henrik M
    Medlemsnr
    2564
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    6 414
    Flyttat till rätt avdelning.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin