Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 50 av 50
  1. #41
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    J.Ls avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan.L
    Medlemsnr
    4574
    Ort
    Vara
    Inlägg
    7 175
    Riktigt tjusigt!
    Volkswagen Club Sweden
    Golf GTi 16v -1987 - Sharan Tdi184 Dsg7 4m -2018

  2. #42
    Hedersmedlem
    Moderator
    Junforss avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Per Junfors
    Medlemsnr
    1460
    Ort
    Sollebrunn
    Inlägg
    1 469
    Grymt imponerad av ditt tempo, otroligt högt och resultatet blir ju strålande, rikigt snygg blir bilen.
    Per J
    VW Golf Mk1 -75 Blå | VW Jetta Mk1 -84 Röd|Tiguan TDi 4motion -13 Grönmetallic | Passat Variant TDi R-Line -17 Gråmetallic |

  3. #43
    VanDamage
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av J.L Visa inlägg
    Riktigt tjusigt!
    Tack ska du ha!

  4. #44
    VanDamage
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Junfors Visa inlägg
    Grymt imponerad av ditt tempo, otroligt högt och resultatet blir ju strålande, rikigt snygg blir bilen.
    tack tack! jodå brukar få upp tempot när jag går igång! kan inte sluta innan det blir klart

  5. #45
    haggard
    Gäst
    skapligt garage du har finns de plats att hyra ?

  6. #46
    VanDamage
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av haggard Visa inlägg
    skapligt garage du har finns de plats att hyra ?
    sorry! har bara ett litet garage egentligen! men har tillgång att låna när det behövs för sånna hära jobb

  7. #47
    haggard
    Gäst
    Okej då vet jag. blir det några nattliga aktiviteter med bilen i sommar ? va det du som körde en vit vr6 turbo förra säsongen ?

  8. #48
    VanDamage
    Gäst
    har inte hänt så mkt förutom att jag hade fått ett håll i en tryckslang som resulterade i att jag fick ryckig gång. var lite orolig där ett tag men fick syn på hålet när jag tittade över det hela så bytte ut den så nu är jag lugn! och bilen går bättre än någonsin!

    här är lite kort på bilarna utomhus har inte haft nått vidare väder än .. men men !

    Civicen innan jag tog ut den



    VR6T och civicen!







    VR6:an är Lackerad med wet 2 wet Grund/filler , och med Phanom Black följt med klarlack allt från mekonomen! total pris = 3000 sek

    Civicen är Lackerad med Grund/Filler från Biltema , och med svart 2 komponent Biltema! total pris = 900 sek

    båda med en varsin biltema spruta 300 sek FÖR det var dem värda!!

    är nöjd med båda

    och för er som undrar så kommer det nya fälgar + coils till civicen nu i helgen! sedan blir det Turbo Bygge i den också

  9. #49
    VanDamage
    Gäst
    många har frågar efter lite rättvisa kort i solsken























    hårt slit under hela vintern! GÄRNA LITE KOMMENTARER NU

  10. #50
    haggard
    Gäst
    ser riktigt bra ut hoppas på att få se den på riktigt snart du bor i pryssgården va? Mvh

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin