Resultat 1 till 10 av 10
  1. #1

    Reg.datum
    jul 2010
    Namn
    Roger
    Ort
    Svinninge
    Inlägg
    22

    Tråkigt bemötande av VAG-COM "Anders Eriksson"

    Är det bara jag som fått ett tråkigt bemötande av Anders Eriksson?

    Jag mailade honom och tyckte att informationen från hans sida kunde vara bättre, framför allt när det gäller att en version av programmet blir gammal och när den nya kommer.

    Jag tyckte att han kunde informera i samband med en ny version, hur länge den är giltig dvs när rutan med infon att den är gammal och bör uppdateras kommer.

    Jag tyckte även att han kunde gå ut med information via hemsida eller mail innan en version blir gammal och informera när den nya beräknas släppas.

    Detta var inte bra utan det kom ett mail med en i mitt tycke tråkig ton, och helt utan någon form av kundbemötande.

    Jag vill inte på detta sätt klaga på själva produkten utan på bemötandet från VAG-COM "Anders Eriksson"


    Mvh Roger

  2. #2

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Teddy Persson
    Ort
    Ängelholm
    Inlägg
    2 696
    Där kom ju ut nåt mail för nån/några veckor sen med just info om den nya versionen och vad som hade hänt och inte hänt.

    Har du fått det?

    Jag kan bara säga tvärt om, alla mailkontakter osv har varit kanon och jag har fått superbra service måste jag säga.
    Han kanske hade en dålig dag eller nått?

  3. #3
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    razers avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Johan Wing
    Medlemsnr
    3178
    Ort
    Rimforsa
    Inlägg
    924
    Min kontakt har varit helt utan problem och de frågor jag haft har svarats på väldigt snabbt. Bra service.
    /Johan - Tidigare Jetta GT 16v
    VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

  4. #4

    Reg.datum
    jul 2010
    Namn
    Roger
    Ort
    Svinninge
    Inlägg
    22
    Problem med själva programvara eller support på programvara och hårdvara fungerar säkert ypperligt utan det jag fick tråkigt bemötande om var mina synpunkter om information ang realeaser av nya versioner eller när en gammal version går ut.

    Han är ju inte den som talar om någonting i förväg tex att en version kommer att bli gammal ett visst datum, utan han väntar tills versionen har blivit gammal och han får massa frågor på mail då kommer det ut ett mail att den nya är på gång.

    Att han dessutom hade en otrevlig ton i mailet till mig där han ifrågasatte hur jag kunde skicka mail om sådana skitsaker, underförstått uppta hans tid med sådant.


    Mvh

    Roger

  5. #5

    Reg.datum
    jul 2010
    Namn
    Roger
    Ort
    Svinninge
    Inlägg
    22
    Citat Ursprungligen postat av VWGolIV Visa inlägg
    Där kom ju ut nåt mail för nån/några veckor sen med just info om den nya versionen och vad som hade hänt och inte hänt.

    Har du fått det?

    Jag kan bara säga tvärt om, alla mailkontakter osv har varit kanon och jag har fått superbra service måste jag säga.
    Han kanske hade en dålig dag eller nått?
    Jag har fått det mailet som du menar.

    Jag skickade en fråga ang ny version den 8/1 och fick ett svar att ver 11.11 kommer.

    Den 2/2 kom det ett mail som talade om att det var problem och förseningar.

    Då hade föregående version redan varit utgången i en månad.

    I det mailet stod det även att man skulle gå in på hemsidan och läsa om programmet blev gammalt, på frågan om vad man skall läsa sig till om programmet blir gammalt har jag inte fått något svar på.

    Jag har inte hittat något vettigt om vad göra när progammet blir gammalt.

    Jag är fullt medveten om att programmet fungerar även efter att det säger att versioner är gammal, men vad jag ville få honom att göra var att informera oss kunder innan en version går ut.

    Men se det föll inte i herrn's smak.

    Vi får hoppas att han har haft en dåligt dag eller nåt, för den typen av konversation mot kunder är inte bra för marknadsföringen.

    Mvh Roger

  6. #6

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jens
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    908
    Lite underlig tråd tycker jag, men den har kanske sin rätt här, som alla andra.

    Det bästa är väl att konfrontera Anders på ett bra sätt, oavsett hur dåligt du tycker han bemötte dig, och förklara att du inte uppskattade hans bemötande mot dig.

    End of story (?)

  7. #7

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Rickard Jakobsson
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    494
    Jag har tyvärr samma erfarenhet som du, att Anders kundbemötande är ganska bristande.

    Jag hade problem med att installera drivrutinerna för VCDS adaptern. Något som enbart berodde på min dator, enligt honom.
    Må så vara, men jag har ju fortfarande problem med att installera en produkt som han säljer så någon form av support kan man väl ändå förvänta sig.
    När jag väl hade löst det hela själv så undrade han hur jag gjorde. Skrev ner o mailade över hela processen. Hörde inte ett ord efter det, inte ens ett tack.

  8. #8
    polomannen
    Gäst
    Jag har personligen träffat Anders och kan bara säga gott om han.
    Även alla mail kontakt varit kannon....

    Men det är tråkig för er om det har blivit så.

  9. #9

    Reg.datum
    sep 2007
    Namn
    Ole Bryde
    Ort
    Vollsjö
    Inlägg
    246
    Lite blandade känslor för min del med, produkten levererades snabbt, men bemötandet personligt var tråkigt.
    Rätt många dåliga dagar tycks det vara.

  10. #10

    Reg.datum
    sep 2011
    Namn
    Magnus kalin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    391
    Citat Ursprungligen postat av Keirn Visa inlägg
    Lite blandade känslor för min del med, produkten levererades snabbt, men bemötandet personligt var tråkigt.
    Rätt många dåliga dagar tycks det vara.


    Samma erfarenhet här

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin