Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 26 av 26
  1. #21
    mrpete
    Gäst
    Ja inte ser det helt retarded ut iaf Men det kan nog bli en nerlack någon gång framöver. Nu har jag även monterat takvingen. Resultatet blev helt ok, även om det kunde blivit bättre under bättre förutsättningar givetvis. Går ju alltid att lacka om med riktiga grejer senare. Jag köpte iaf 2k lack på burk och med tanke på det så blev det bra.

    Har bara en bild jag tog imorse utanför jobbet. Så bilen är inte tvättad eller så efter monteringen. Så det är lite smuts och fingeravtryck efter monteringen. Tvättade och spritade ju givetvis där den skulle sitta innan jag tryckte dit den med sikaflex köpt på seasea


  2. #22

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Snyggt jobbat får man säga.

    Kanske inte "min bit av kakan" med just den vingen får jag säga.
    Kan inte bestämma mig , den är ju lite läcker samtidigt =)
    Men det kanske sjunker in så småningom.

  3. #23
    mrpete
    Gäst
    Tackar tackar

    Det är ju lite så men den här typen av vingar. Jag gillar den, den tuffar till hela bilen lite tycker jag. Jag ska ta lite bättre bilder också, blev bara en snabbt idag när jag kom till jobbet. Var ändå lite smånervöst att köra, satte dit den igår mitt på dagen och det har varit kallt inatt.. Men kände på den innan jag åkte och den verkade sitta stabilt.

  4. #24

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Precis.
    Jäkla svårt att se på bara den bilden.

    Blir nog bra innan slutet =)

  5. #25

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Förresten vad passande att du "råkade" hitta en röd bil till =)
    Som har liknande röd färg som projektet!

    Gillar du röda bilar =)

  6. #26
    mrpete
    Gäst
    Haha, jag vet inte.. det råkade bli så.. Hade nog hellre haft en svart, men det faller sig ju inte ofta att man råkar hitta rätt bil, med rätt grejer, i rätt färg i närheten av där man bor.. så det fick bli en röd till. Det är iaf en annan färgkod

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin