Resultat 1 till 6 av 6
  1. #1
    bmk
    Gäst

    plocka ut vw mfd stereo orginal spelare

    har en dubel din gps sak som jag har køpt en iphone inkoplings grej til, men nu til problemet.

    fick med 4 nycklar før at få loss den typ en i varje hørna med platta delen utåt. två av dom sejer klick som dom skall men två av dom gjør inte det.....

    vad gør jag hjalp.......några triks?

  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Erik Cullberg
    Medlemsnr
    4569
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    3 956
    Dom skall väl peka med pilen utåt... Eller jag kanske minns fel. Tryck hårdare =)

  3. #3
    bmk
    Gäst
    http://www.youtube.com/watch?v=Qj3_U7jqAwA
    typ så har, den øvre venstre sejer klick og den nedre høgra sejer klick, dom två andra inget, kans inte som det e nåt dar heller ...

  4. #4

    Reg.datum
    sep 2011
    Namn
    Magnus kalin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    391
    Man brukar få vålda lite med gamla mfd för att få ut dom, det är väl märkning på nycklarna hur man ska stoppa i dom

  5. #5
    bmk
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Mange.k
    Man brukar få vålda lite med gamla mfd för att få ut dom, det är väl märkning på nycklarna hur man ska stoppa i dom
    Jo har fattat detta. Fins det nåt trix med nått annat verktyg om man inte får hakat på gafflarna som man ska?

  6. #6
    bmk
    Gäst
    Fikk løst det. Och som tips till andra med samma problem. Plocka ur alla brytarna på høgra och vänstra sida til spelarn. Då kommer man åt byglarna som den e hakad fast med.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin