Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 22 av 22
  1. #21
    brinkson
    Gäst
    Du kanske bara hade fel färg på Lupon? Vi med Fantasiagröna Lupos vet att det finns inget bättre än att ligga cirka 20-50 km/h över rådande hastighetsbegränsning och se de allmänna reaktionerna från personer i deras betydligt snabbare bilar, bli som helt galna. Att köra Lupo handlar inte så mycket om fart, utan här handlar det definitivt om något större. Det handlar om att köra med stake, visa att man inte tar vilken skit som helst och blir det race, ja, då är det bara att utmana. Lupo är en fulländad bil, men visst, bromsarna är beyond värdelösa, fjädringen gungig och motorn drar rätt mycket sås om den plågas hårt. Men Allt detta till en rimlig kostnad vilket gör att man kan implementera detta körsätt i sin vardag.

    Ta nu detta inlägg med en ganska stor dos skämt, men mycket stämmer faktiskt. Trist att du inte gillade Lupon, hoppas du hittar en bättre bil som tillfredsställer dina gasbehov

  2. #22
    mojoman
    Gäst
    inge fel på lupon om man gillar o puttra fram på vägarna och räkna på besparingarna per mil. Chefen kör en och han är toknöjd. Men som sagt inge bil för mig då jag ligger över hastigheten jämnt. Att plåga en sådan liten sate till max hela tiden är inte bra för varken bilens eller min hälsa. Nää några mer mini bilar kommer jag inte äga

    Nää jag är nöjd med min A4 avant 1.8T quattro, drar 0,2 mer milen men den smällen tar jag, accelerationen, framkomligheten, väghållningen, kvaliteten, körkänslan, komforten och framför allt tystnaden i kupen är värt varje 0,2 extra per mil....inget ekonomin lider av =D

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin