Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 29 av 29
  1. #21
    Andro
    Gäst
    Hur länge håller detta på? Tänkte se om jag kunde klämma in grillningen hemma och träffen, och kanske ställa ut min nyinköpta CC för första gången på en VW träff

  2. #22
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Namn
    Erik Milberg
    Ort
    Falun
    Inlägg
    74
    I dag har golfen med nya tilton kopplingen testats friskt Allt verkar funka som de ska så i morgon drar jag och norpan mot sthlm.
    Blir inte gratis med tanke på soppaförbrukningen men körglädjen väger upp

    Eftersom de är puts träff så är de bara att anpassa sig.

  3. #23

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Per Lundin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 240
    Citat Ursprungligen postat av Andro Visa inlägg
    Hur länge håller detta på? Tänkte se om jag kunde klämma in grillningen hemma och träffen, och kanske ställa ut min nyinköpta CC för första gången på en VW träff
    Vi håller på till 16-tiden ungefär skulle jag tro, det beror på hur många som dyker upp och hur vädret är. Just nu är det strålande sol!

  4. #24
    MrNilsson
    Gäst
    Rullar förbi och kikar lite, får nog med mig en annorlunda Jetta oxå =)

  5. #25

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Per Lundin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 240
    Stort tack till alla som kom!, vi blev ungefär 30 bilar. Kul att det dök upp ett gäng riktigt potenta bilar från dalarna!

    Här har vi en bild på vinnaren, otroligt mycket jobb nerlagt på den! Grattis!


    Jag har lagt upp lite bilder i en separat tråd, Länk till bildtråden

  6. #26

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Rickard Jakobsson
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    494
    Kul att träffa lite skönt VW folk. =)
    Många fina bilar att dreggla över.

    Stort tack till Milberg "Erik_VR6" för resan i monstergolfen! Effektsuget blev ju inte direkt mindre nu...
    Senast redigerad av JRJ den 2011-08-29 klockan 16:27.

  7. #27
    Tobbster
    Gäst
    Riktigt kul träff med mycket trevliga människor. Hygglig tur med vädret åxå, bara små stänk, men det får man leva med.

    Lätt förvånad när min bil ropades upp dock! En hel del snygga bilar på plats och vissa hade helt galen puts på prylarna. Hade inte en tanke på att mitt namn skulle komma upp där på slutet. Skoj ändå att den gillas, den gamle fd gubbilen.

    Tack Erik_VR6 för åkturen i Golfen. Skapligt skjuta i det där monstret! Satt och skrattade hela tiden när du gasade. Damn!


    Poäng GTI klubben för den ballaste pokalen ever! Love it!

  8. #28

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Per Lundin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 240
    Citat Ursprungligen postat av Tobbster Visa inlägg

    Poäng GTI klubben för den ballaste pokalen ever! Love it!
    Det är jag och smurfen som gjort pokalen, släng upp en bild på den, jag tror dom flesta missade den! :-)

  9. #29
    Tobbster
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Raz Visa inlägg
    Det är jag och smurfen som gjort pokalen, släng upp en bild på den, jag tror dom flesta missade den! :-)
    Ingen vidare bild, men här är den iaf. Diggar den hårt! Lite synd bara att det snygga VW märket som håller navkapseln här inte syns. Vattenskuret?

    Senast redigerad av Tobbster den 2011-08-29 klockan 00:14.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin