Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 24 av 24
  1. #21
    HenkeE35
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av trizivir Visa inlägg
    Man är där för att köpa en bil, inte att gå på modevisning eller visa via kläder hur mycket pengar man har. Jag hade skjorta, jeans och jacka, anser mig kunna köpa en bil med sådana kläder
    Till nästa gång, på med kostym alternativt byggarbetskläder och säg att du vill provköra bilen först.
    Mottagandet blir bra, såvida man inte besöker akalla.
    Ett annat tips i norra Sthlm är Norrbil i Norrtälje, snacka med Joel, inte den ödmjukaste människan i världen men han kan bilar och han vill sälja.

    Norrbil har Audi vw och dierse andra bilmärken men helt klart seriösa!

  2. #22

    Reg.datum
    jan 2008
    Namn
    Evil E
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    135
    Citat Ursprungligen postat av jbergin Visa inlägg
    Hallå, jag måste flika in. Jag hade kontakt med samtliga Din Bil i Sthlm då jag skulle köpa en Passat och en Golf R. Akalla är ett skämt, vet inte vad dem är avlönade på men det är inte att sälja bilar iaf.
    Medhåll från min sida! Din Bil Akalla är ett jävla skämt! Försökte under 15-20 min att få hjälp i en i det närmaste tom hall när jag skulle köpa R, frågade säljarna ett flertal ggr, samtliga ggr med svaret "jag kommer strax", "ge mig ett par minuter bara".
    Ska man verkligen behöva "sälja in" sig själv till säljaren innan man får köpa en bil för ungefär 430000:-?
    Skulle jag vart Sverker hade DinBil Akalla hamnat i soptunnan direkt! Det slutade hos DinBil Bromma där jag fick ett helt annat, mycket mer seriöst bemötande.

  3. #23

    Reg.datum
    maj 2011
    Namn
    Jens
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    10
    Kan bara fortsätta med kritiken på Din Bil Akalla.. Åkte 30 mil i våras för att provköra en GTI. (Vilket bestämdes på telefon i god tid innan.)
    När jag kommer dit visar det sig att en av deras säljare är ledig och har bilen hemma?!? Lyckades dock boka upp en provkörning i Täby med kort varsel.
    Slutade att jag beställde min GTI i Hudiksvall. Underbart bemötande och hjälpsam försäljningschef.
    Senast redigerad av r0sen den 2011-07-17 klockan 10:57.

  4. #24

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Henrik M
    Medlemsnr
    2564
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    6 414

    Svar på kritik ges här.

    Låser tråden och hänvisar till svar på tråden.



    http://www.gtiklubben.nu/forum/showt...s-i-Växjö-quot

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin