Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234
Resultat 61 till 63 av 63
  1. #61
    AeroPlus
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av anri52 Visa inlägg
    . Sist men inte minst välj ett företag med bra support!!
    Det är väl bästa att använda sig av ett trimföretag som lägger massor med tid på att få ett program som är bra så att man slipper support sen ?

    Exempel
    Företag 1 har jäkla bra support hjälper dig gärna men allt strular,oavsett hur mycket tid dom lägger ner och försöker hjälpa så går det inte,dom lyckas helt enkelt inte.
    Företag 2 har mindre bra support men mjukvara som sitter i bilen funkar kalas,
    Vem använder du dig av då ?
    Jag skulle använda mig av företag 2,jag behöver inga kompisar,betalar så vill jag ha mjukvara fritt och som är säkert och snällare mot bilen..

    Så behöver det inte vara men oftast är det

    Mvh

  2. #62
    Quattro_mannen
    Gäst
    Revo börjar få fart på R Golfen

    http://www.youtube.com/watch?v=8iO9A...&feature=share

  3. #63
    GTI30EDITION
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av AeroPlus Visa inlägg
    Det är väl bästa att använda sig av ett trimföretag som lägger massor med tid på att få ett program som är bra så att man slipper support sen ?

    Exempel
    Företag 1 har jäkla bra support hjälper dig gärna men allt strular,oavsett hur mycket tid dom lägger ner och försöker hjälpa så går det inte,dom lyckas helt enkelt inte.
    Företag 2 har mindre bra support men mjukvara som sitter i bilen funkar kalas,
    Vem använder du dig av då ?
    Jag skulle använda mig av företag 2,jag behöver inga kompisar,betalar så vill jag ha mjukvara fritt och som är säkert och snällare mot bilen..

    Så behöver det inte vara men oftast är det

    Mvh
    Jag skulle nog helst vilja att man har både en bra support/ kontakt och en problemfri bil. Det är väl
    inget fel att ha en bra kontakt med företaget som man väljer att åka och optimera sin bil hos?
    Man kanskte tex vill åka och få en effekt mätning gjord på sin bil, det kanhandla om att bli
    inbjuden till olika evenemang av företaget osv. Det är nog dumt att måla allt svart - vitt.

    Mvh

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin