Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 50 av 50
  1. #41
    sgt_nelson
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Markus1987 Visa inlägg
    Schyst Golf detta, fina dom där 3SDM fälgarna också! Såg på din första bild i tråden att du fotat bilen i nere vid Farstaviken/Gustavsberg, är du Värmdöbo annars eller? Hursom.... schyst bil!
    Tackar tackar!

    Stämmer att dom är tagna där ute. Har garaget ute på värmdö och en del vänner som bor där ute men jag bor ej där

  2. #42
    sgt_nelson
    Gäst
    Just nu är det mest små detaljer som innerskärmar och lite annat smått som håller på o fixas, inget intressant att visa upp med andra ord. Mer energi åt de andra projekten i garaget!

  3. #43

    Reg.datum
    mar 2013
    Namn
    John Holmgren
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    35
    Fick du ordning på antennproblemet nelson? Jag har samma problem nämligen. Har också hajfena o 0 mottagning vilket e grymt störigt

  4. #44
    sgt_nelson
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av QboT Visa inlägg
    Fick du ordning på antennproblemet nelson? Jag har samma problem nämligen. Har också hajfena o 0 mottagning vilket e grymt störigt
    Nej inte fått ordning på de än. har iofs inte felsökt så ingående. Tänkte ta in bilen på jobbet till våren o låta en kollega dra ny antennkabel hela vägen mellan stereo och antenn.

  5. #45
    sgt_nelson
    Gäst
    Nu är bilen påställd o besiktigad UA och ute o snurrar i vårsolen

    Fick även hem numreringen till min bil i början på veckan så nu är hon numrerad som No.14

    Nu väntar bara en oljeservice och byte av vxllådsolja sen är de snart dax för Konbane premiär på Lunda o ett tag efter det så blir de ev STLHMSLOW träffen i Arlandastad o sen Bugrun!

  6. #46

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Carlzon
    Ort
    Haninge, Sthlm
    Inlägg
    38
    sthlmslow har jag missat helt... vad är det?

  7. #47
    sgt_nelson
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av pzazzz Visa inlägg
    sthlmslow har jag missat helt... vad är det?
    Kolla facebook sthlm(s)low tror de va helgen innan BR

  8. #48
    sgt_nelson
    Gäst
    Bilen ligger nu ute till försäljning. se annons på annonstorget eller blocket.se

  9. #49
    sgt_nelson
    Gäst
    Ingen som e sugen på min älskade ED30? bud mottages via pm . Bilen säljs naturligtvis nybesiktigad.

  10. #50
    sgt_nelson
    Gäst
    Bilen är såld!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin