Sidan 3 av 10 FörstaFörsta 123456 ... SistaSista
Resultat 41 till 60 av 188

Ämne: BugRun 2011

  1. #41
    Styrelsen
    Hedersmedlem
    Berts avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Bert Sylvesson
    Medlemsnr
    1165
    Ort
    Tollarp
    Inlägg
    331
    Citat Ursprungligen postat av BluedogR Visa inlägg
    Bjuder på en låg spark till dig Bert..Capriklubben då???
    Jag tänkte såva hos dig o caprien ska ha ett eget tält o såva i he he he

  2. #42
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    BluedogRs avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Anders Larsson
    Medlemsnr
    3761
    Ort
    Kävlinge
    Inlägg
    613
    Citat Ursprungligen postat av Robzter Visa inlägg
    Nackdelen med att stänga ute alla andra märken blir att det kommer komma mycket färre bilar. i mitt fall t ex så hade jag tänkt åka med min lupo. nu är det så att motorn rasat på den så då tänkte jag åka ner med rx-7an (som det är lite stance iaf på) men då får den inte vara med på campingen så då kan jag lika gärna stanna hemma då jag inte lämnar den ute på en avlägsen parkering.
    Nu ska du ej ta detta på fel sätt
    Tråkigt att lupon har rasat,Åk ner med en vw kamrat
    Men nu e då Bugrun en Vw märkes träff
    hade det varit typ Action Meet osv hade jag inte haft en åsikt om vilket
    Jag skulle inte i min vildaste fantasi ta min golf till tex Jap meet eller Vagan meet osv
    Färre bilar nää det tror jag ej har sett under mina år hur träffen har ökat år för år
    och det har ej att göra med icke Vw bilar

  3. #43
    Robzter
    Gäst
    nu är det så att polaren köpte en jette som rasade direkt. jag hade min lupo som rasade och väntar på en motor. skillnad är väll campingen. har aldrig varit där så :P så med andra ord blir det inget för jag vet ingen som har en VW. för isf är ju Audi också bannade. men ska man se det som namnet BUGRUN så är det ju BUG, en golf är väll inte en BUG?
    Senast redigerad av Robzter den 2011-05-16 klockan 21:49. Anledning: kompletering

  4. #44
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    BluedogRs avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Anders Larsson
    Medlemsnr
    3761
    Ort
    Kävlinge
    Inlägg
    613
    Citat Ursprungligen postat av Bert Visa inlägg
    Jag tänkte såva hos dig o caprien ska ha ett eget tält o såva i he he he
    Du e så välkommen Bert

    Citat Ursprungligen postat av Robzter Visa inlägg
    nu är det så att polaren köpte en jette som rasade direkt. jag hade min lupo som rasade och väntar på en motor. skillnad är väll campingen. har aldrig varit där så :P så med andra ord blir det inget för jag vet ingen som har en VW. för isf är ju Audi också bannade. men ska man se det som namnet BUGRUN så är det ju BUG, en golf är väll inte en BUG?
    Audi bannad troligtviss Ja.
    Sant Golfen är ingen Bug men åter igen Bugrun är en Vw träff så om det är en Bubbla,Ghia,Scirocco,Transporter eller en Golf osv men fortfarande en Vw och BugRun Vw träff

  5. #45

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Alltså jag är lite kluven.

    BRA att de(alla syndare med andra märken) inte hamnar inne på camping eller området.
    Men en bevakad gästparkering hade ju lätt kunnat fungera för de oberoende.

    Bara funderingar men iaf.

  6. #46
    Robzter
    Gäst
    inne på området kan man ju ta men campingen?

  7. #47
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    BluedogRs avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Anders Larsson
    Medlemsnr
    3761
    Ort
    Kävlinge
    Inlägg
    613
    Någon som har koll på vad kostnaden för inträdet ligger på iår?

  8. #48
    Hedersmedlem
    Moderator
    Mannys avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Thor Gustafsson
    Medlemsnr
    4407
    Ort
    Hässlehåla
    Inlägg
    6 014
    Ere vw träff så ere vw träff, inga jäkla mazdor iaf!
    VWCS - Volkswagen Club Sweden
    www.manny.se

  9. #49
    vw-fantast
    Gäst
    Hej

    Håller med. Inga andra märken föruton vw. Visserligen äger vw, lambo, audi, bugatti m.m. Är det en vw träff så ska man beträda marken med vördnad åkandes i en vw, inget annat. Det blev löjligt förra året när det såg ut som en fyllecamping med diverse lik till bilar med fel dekal i fronten. Men jag håller med om ovan en bevakad camping för otrogna fordonsägare kunde vi ju fixa, om intresse visar sig finnas i år för det. Nästa år kan ju det bli aktuellt. Själv är jag på bug run för bankörning och umgänget, inte dricka mig redlös.


    Citat Ursprungligen postat av Manny Visa inlägg
    Ere vw träff så ere vw träff, inga jäkla mazdor iaf!

  10. #50
    Robzter
    Gäst
    jo men då min så kallada jäkla mazda är den enda bilen jag har just nu som fungerar så. känns lite som om VW folket har blivit lite anti och vill sitta i en liten låst bubbla :P jag hade inte tänkt ställa ut eller någonting men vill ju inte lämna en bil helt obevakad osv. självklart åker man på bugrun för vw men att bli portad för att man inte har en VW med sig känns lite sådär. campingen är det enda jag tycker dom kunde släppa det på. resten kan man ta utan problem.

    har ju även en VW som jag gillar massor men kommer inte hinna fixa den inför bugrun. planen var även att åka den så tro inte att man väljer att åka japanskt bara för att man kan.
    Senast redigerad av Robzter den 2011-05-17 klockan 08:30. Anledning: mer text :)

  11. #51
    sgt_nelson
    Gäst
    Helt rätt att det inte ska finnas andra bilar på området, oavsett om de gäller camping eller resten av området.

  12. #52
    Robzter
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av sgt_nelson Visa inlägg
    Helt rätt att det inte ska finnas andra bilar på området, oavsett om de gäller camping eller resten av området.
    så du menar att om man har en VW. gillar VW. men den är trasig så är man inte välkommen?

  13. #53

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    Citat Ursprungligen postat av Robzter Visa inlägg
    så du menar att om man har en VW. gillar VW. men den är trasig så är man inte välkommen?
    Allvarligt talat, vad är det du inte förstår?
    Självklart du är välkommen till träffen med eller utan VW.
    Kör du ingen VW, får du snällt parkera utanför.

    Nu tycker jag vi går vidare i denna tråd, och ser fram emot BugRun istället....

  14. #54
    GTI-nissen
    Gäst
    Med andra märken än VW blir det ju som vilken p-plats som helst och vill man se en sådan kan man åka till närmaste stormarknad. Med andra märken vattnas träffen ur och sedan är det slut.

    Ja, är ens VW trasig så parkerar man sin andra bil utanför eller så köper man på sig så många VW att man alltid har en backup. ;-)

  15. #55

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Per Lundin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 240
    Citat Ursprungligen postat av Robzter Visa inlägg
    så du menar att om man har en VW. gillar VW. men den är trasig så är man inte välkommen?
    Jag vet inte riktigt hur du tänker nu? Skulle man inte vara välkommen bara för att man inte kan ta med sig sin Volkswagen bil? Du är självklart välkommen men du kommer inte in på området med bilen bara. Det är en VW-träff varför ska man då ta in någon annat märke på träffområdet? I det här fallet är träffområdet hela Mantorp park och har varit så varje år i snart 30 år. Därför får alla andra märken vackert parkera utanför grindarna. Det är det bästa beslut Bugrun har tagit på många år (sedan dom förbjöd minimotorcyklar..).

    Vill man åka till Mantorp och ta in sin BMW, Volvo eller vad man nu råkar äga för tillfället så är Gatebil ett utmärkt tillfälle då dom vänder sig till den breda publiken.

  16. #56
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Namn
    Pontus Nordgren
    Medlemsnr
    4863
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    137
    Citat Ursprungligen postat av Faltdach Visa inlägg
    Nu tycker jag vi går vidare i denna tråd, och ser fram emot BugRun istället....
    Ja precis!

    Jag undrar fortfarande om det finns något schema för dagarna. När är förargenomgången, när öppnar depån och när är sista körpasset?

  17. #57

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Citat Ursprungligen postat av GTI-nissen Visa inlägg
    Ja, är ens VW trasig så parkerar man sin andra bil utanför eller så köper man på sig så många VW att man alltid har en backup. ;-)
    Åhh äntligen nån som fattat varför jag har en egen skrothög med VW:s =)

    Dock är det ju ingen säkerhet för att någon fungerar......ju.

  18. #58

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Citat Ursprungligen postat av Nogge Visa inlägg
    Ja precis!

    Jag undrar fortfarande om det finns något schema för dagarna. När är förargenomgången, när öppnar depån och när är sista körpasset?
    Hittar inget schema varken i Bug Run infobladet eller på www.bugrun.com så det är väl en hemlighet.
    Varför är det alltid så dåligt med info inför detta.
    Man har ju bara ett helt år på sig.....

  19. #59

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800

    ingen räknare heller för denna klassiker!

    Nu 24 dagar kvar!

    VAR finns årets Bug Run nedräknare =)
    Så eftersom ingen tycker Bug Run är viktigt nog längre så räknar vi väl ned dagarna själva här i tråden.

  20. #60
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Namn
    Pontus Nordgren
    Medlemsnr
    4863
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    137
    Citat Ursprungligen postat av Lillen Visa inlägg
    Nu 24 dagar kvar!

    VAR finns årets Bug Run nedräknare =)
    Så eftersom ingen tycker Bug Run är viktigt nog längre så räknar vi väl ned dagarna själva här i tråden.
    http://www.timeanddate.com/counters/...&sec=00&p0=239
    borde man inte kunna lägga in informationen från länken på hemsidans framsida ;-)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin