Resultat 1 till 11 av 11
  1. #1

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Andreas Baranto
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    102

    Problem RCD510 !!!!!

    Hej har problem med min RCD 510 som ej tar i mot cd skivorna. har fått den instalerad igår och skulle mata in skivor i växlare . då står det bara please wait...... efter att man valt villket fack man ska mata in i.
    finns det en uppdatering man kan göra på steeon eller är den helt förstörd???
    allt annat fungerar på den.

  2. #2

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Henrik M
    Medlemsnr
    2564
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    6 414
    Mp3 eller vanliga skivor?

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Andreas Baranto
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    102
    Alla skivor , det går inte att mata in något!!, står bara please wait........

  4. #4
    Medlem jimZons avatar
    Reg.datum
    jun 2008
    Namn
    Jimmy Sandberg
    Medlemsnr
    4836
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    453
    Citat Ursprungligen postat av 993turbo Visa inlägg
    Hej har problem med min RCD 510 som ej tar i mot cd skivorna. har fått den instalerad igår och skulle mata in skivor i växlare . då står det bara please wait...... efter att man valt villket fack man ska mata in i.
    finns det en uppdatering man kan göra på steeon eller är den helt förstörd???
    allt annat fungerar på den.
    Ett långskott men har du deaktiverat "transportsäkringen" på den?

    Testa genom att hålla in båda pilarna (bredvid till vänster där du stoppar in skivan) samtidigt som du pressar in "ton symbolen" till höger. Håll in i minst fem sekunder och efter ett tag ska det stå: “CDC transport protection activated” och under det så ska det finnas en "knapp" där du kan klicka "deactivate".
    Volvo V60 B4 Cross Country Aut Polestar MY21

  5. #5
    Wolverine
    Gäst
    Ähem,
    provade inte den personen eller företaget som installerade den, om den funkade ??
    Om det nu var ett företag har du jo säkerligen garanti och då är det bara att reklamera.

  6. #6
    LalleNadj
    Gäst
    Hej, jag undrar om man kan köra spotify genom RCD510?

  7. #7

    Reg.datum
    jan 2011
    Namn
    Nenad
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    135
    Gick i min men du kan inte byta låt via den. Du får byta i telefonen isf.

    Citat Ursprungligen postat av LalleNadj Visa inlägg
    Hej, jag undrar om man kan köra spotify genom RCD510?

  8. #8

    Reg.datum
    aug 2012
    Namn
    Selmir H
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    56
    Jag har också problem me min RCD 510 den fungerade utmärkt me Cd skivor tills idag , symbolen indikerar att de inte finns några Cd skivor men de finns 6 st och när jag försöker mata ut CDså står de please wait sen kommer det DEVICE ERROR.... försökte att starta om bilen o så men inget hjälper, och jag vet inte vilken säkring det är till radion hittar inte var det står , kan nån hjälpa mig?

  9. #9

    Reg.datum
    aug 2008
    Namn
    A Thorén
    Ort
    Kristianstad
    Inlägg
    361
    det problemet har jag med, varken dvd cd eller nåt fungerar, nu e jag mer spotify typen men det retar mig att det inte fungerar

  10. #10

    Reg.datum
    aug 2012
    Namn
    Selmir H
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    56
    Citat Ursprungligen postat av canterbury Visa inlägg
    det problemet har jag med, varken dvd cd eller nåt fungerar, nu e jag mer spotify typen men det retar mig att det inte fungerar
    Ja det är rätt så störigt man vill att allt ska fungera men få bli att byta ut hela enheten

  11. #11

    Reg.datum
    aug 2008
    Namn
    A Thorén
    Ort
    Kristianstad
    Inlägg
    361
    de e ju inte direkt billigt... oem ligger på 5 siffrigt om det e nav o lullul helt ny...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin