Resultat 1 till 10 av 10
  1. #1

    Reg.datum
    mar 2011
    Namn
    Oskar Lindberg
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    303

    Ljudsystem Dynaudio Excite Bra?

    Hej tänkte bara vad ni har att säga om Ljudsystemet Dynaudio Excite?

    Bra dåligt osv?

  2. #2
    da_eddah
    Gäst
    Hoppas det är fantastiskt bra iom att jag har beställt det och inväntar leverens

  3. #3

    Reg.datum
    mar 2011
    Namn
    Oskar Lindberg
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    303
    Haha samma här!

  4. #4

    Reg.datum
    aug 2007
    Namn
    Daniel
    Ort
    Södertälje
    Inlägg
    1 111
    Det är grymt bra! Jag blev t o m positivt överraskad när jag fick min bil med det ljudsystemet och jag är rätt så kräsen. Det är förvånandsvärt mycket ljud för 5000 kr extra. Ni gjorde rätt som beställde Dynaudio!

  5. #5
    da_eddah
    Gäst
    Bra att höra DPC! Vad tycker du om bastrycket i systemet då? Har kontaktat firma som ska bygga baslåda modellanpassad till golfen när jag väl får den, men man kanske klarar sig ett tag utan att lida ihjäl?

  6. #6
    Menude
    Gäst
    Behövs verkligen ingen baslåda... Hela min bil skakar med dynaudio. riktigt grymt ljud

  7. #7
    jockem
    Gäst
    Har de jag med och de låter grymt bra! Värt pengarna!

  8. #8

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Christofer Bäckstrand
    Ort
    Hammarö
    Inlägg
    1 091
    Har också Dynaudio i min GTI. Visst låter det bra, men så värst mycket bastryck levererar det inte. Det går att spela ganska högt, men skruvar man upp basen lite så blir högtalarna snabbt ansträngda och skallrar/durrar...

    Är t.ex. Volkswagen Sound och Audi Soundsystem med extra baselement för ca. 3000:- sämre som helhet?

  9. #9

    Reg.datum
    aug 2007
    Namn
    Daniel
    Ort
    Södertälje
    Inlägg
    1 111
    Citat Ursprungligen postat av da_eddah Visa inlägg
    Bra att höra DPC! Vad tycker du om bastrycket i systemet då? Har kontaktat firma som ska bygga baslåda modellanpassad till golfen när jag väl får den, men man kanske klarar sig ett tag utan att lida ihjäl?
    Du klarar dig utan att lida allt för mycket. Dynaudio levererar skapligt med bas, men som Crille82 säger blir systemet ansträngt om man vill spela högt med mycket bas. Personligen tycker jag dock att Dynaudio räcker till bra.

  10. #10
    Medlem jimZons avatar
    Reg.datum
    jun 2008
    Namn
    Jimmy Sandberg
    Medlemsnr
    4836
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    453
    Du får grymt bra ljud med Dynaudio. Jag hade baslåda i min förra bil men problemet med den var att alla som satt i baksätet hörde enbart basen och inget annat.
    Volvo V60 B4 Cross Country Aut Polestar MY21

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin