Resultat 1 till 10 av 10
  1. #1
    Johansson7
    Gäst

    Sökes: Biltransport Uppsala

    Hej

    Jag söker med ljus och lykta efter en biltransportsbil som jag kan hyra från företag eller privatperson det spelar ingen roll. Alternativt en någon med både bil och släp som kan köra.

    Bilen jag ska transportera är en Golf mk2. Från Husby-Långhundra (Mellan Knivsta och Rimbo) till Hårsbäck (Heby). En sträcka på ca 8 mil enkel resa.

    Hoppas på svar!

    Mvh Erik

  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jonas Pettersson
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    389
    Hur mycket får det kosta?

  3. #3
    Johansson7
    Gäst
    Får bilen väldigt billigt så några större summor har jag väl ingen lust att lägga ut. Men det har man väl aldrig! :P
    Det får väl egentligen kosta vad det måste kosta. Det finns väl ingen som vill låna ut sina saker till en främling gratis? *blink*blink*

    Har någon lust och möjlighet att hjälpa mig så får ni säga vad ni tycker är en lämplig kompensation för en halvdags utebliven fritid!? + bensin och en lunch så klart!

    Mvh Erik
    Senast redigerad av Johansson7 den 2011-03-08 klockan 23:40. Anledning: Dåligt formulerat

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jonas Pettersson
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    389
    Har bärgare som jag kan få låna av ett bolag i uppsala. Kan bara låna på helger då det är mindre att köra då.. Blir dieselkostnaden mest isf.. vet inte hur mycket det blir..

  5. #5
    Johansson7
    Gäst
    Okej! Det vore underbart om du kunde hjälpa mig!
    Skulle du kunna kolla upp vad det ungefär skulle kosta att låna den?
    Ca 20 mil sammanlagt om bärgaren står i Uppsala.

    Tack på förhand!

  6. #6
    Johansson7
    Gäst
    Hej igen. Söker fortfarande biltransport! Är det någon som vet vart man kan hyra eller någon som kan hjälpa mig!

    Börjar bli bråttom!

    Mvh Erik

  7. #7

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Henrik M
    Medlemsnr
    2564
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    6 414
    Hej igen. Söker fortfarande biltransport! Är det någon som vet vart man kan hyra eller någon som kan hjälpa mig!

    Börjar bli bråttom!

    Mvh Erik

    OKQ8, Preem, Shell?

    Snabb slagning på nätet ? : http://www.trailercenter.se

  8. #8

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jonas Pettersson
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    389
    Hejsan ber om ursäkt för sent svar. En av deras bilar har pajat så dom har ingen möjlighet att låna ut nån till mig en tid framöver tyvärr.

  9. #9
    Johansson7
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Henrik.M Visa inlägg
    OKQ8, Preem, Shell?

    Snabb slagning på nätet ? : http://www.trailercenter.se
    Hej

    Vet ej om jag var otydlig men jag behöver ha tag på en biltransportbil om jag ska kunna köra själv och jag har ännu inte hittat något ställe som hyr ut sådana i närheten av Uppsala. Jag vet att typ alla bensinmackskedjor har biltranportssläp och om det finns någon som har BE kort och en bil som får dra ca 2000 kg (bil+trailer) och kan köra åt mig så kan vi ju lösa det så också!

    Tack för ditt svar!

    Mvh Erik

  10. #10
    Johansson7
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av g-man Visa inlägg
    Hejsan ber om ursäkt för sent svar. En av deras bilar har pajat så dom har ingen möjlighet att låna ut nån till mig en tid framöver tyvärr.
    Okej vad synd. Du ska ha ett stort tack för att du frågade!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin