Sidan 9 av 13 FörstaFörsta ... 6789101112 ... SistaSista
Resultat 161 till 180 av 258
  1. #161

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    Citat Ursprungligen postat av _holmgren_ Visa inlägg
    Jan... Kristian skulle väll med ner? Men jag ser inte hans namn på första sidan

    // Jakob
    Om du menar vår vän Kristian från Klding i Danmark, åker han säkerligen med sina kompisar i Blanz Society ner till Holland.

    Citat Ursprungligen postat av _holmgren_ Visa inlägg
    Från tyskstuk.de:


    Jag la till han på första sidan i tråden där, tänkte meddela här också

    *jockebostrom @ tyskstuk.de Bokat Hotell

    // Jakob
    Bra jobbat Lappen
    Har även addat honom på denna listan.

  2. #162

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    Citat Ursprungligen postat av fröken Visa inlägg
    Tjena!

    Jag är duktigt sugen på att haka på ner till Holland! Funderar på att boka ett rum för 3pers nu, och sen jaga ifatt på folk att fylla bilen med. Det som jag undrar och hoppas nån kan svara på är om det går att boka av rummet om det skulle skita sig? Står ju såhär i deras terms & conditions:

    No charge will made to your credit card if you cancel your reservation at least 48 hours before your arrival date (local time).
    If you cancel within 48 hours of your arrival date then 50% of the total cost of your stay will be charged to your credit card.
    In cases of failure to show at the hotel without any prior communication from the client, 100% of the total cost of the stay will be charged to the client's credit card.

    These conditions are not valid when bookings are made with special rates. In these cases special rates conditions will apply.

    Eftersom bokningarna till M.I.V.W är bokade med specialpris så går de efter speciella regler när de gäller avbokning, men kan fan inte hitta dom nånstans? :S Vore ju tråkigt att stå med ett rum om man nnu mot förmodan inte kan åka ner?

    MVH
    Anders
    Ta och skicka ett mejl med frågan till Heleen van Zijl som arbetar på Hotellet med frågor rörande MIVW eventet; h.zijl@nh-hotels.com
    Men 3 bädds rummen är slluuut sedan flera timmar sedan. Du får rikta in dig på dubbelrum. Men gör det snabbt, då jag vet att det inte finns många rum kvar!

    När du väl bokat och bestämt dig, lägg gärna upp en bild på ditt åk.
    Om du vill ragga resesällskap/rumssällskap, skriv även det i tråden... så kan jag uppdatera första inlägget.

    Skall bli skoj detta!

    Oj, ser nu att detta blev mitt 1000:e inlägg på GTIklubbens nya forum

  3. #163
    akesson
    Gäst
    Aven jag fick bokat ett rum med 3 baddar via min pappa, da klockan var 01.00 pa natten och alla internet stallen var stangda sedan lange pa Bali

  4. #164
    fröken
    Gäst
    Slog en signal till hotellet nyss och för er som vill veta så kan man avboka rummen fram till och med 16.00 ankomstdagen

    Anders

  5. #165
    fröken
    Gäst
    Jag har bokat ett rum för 3 personer Har för tillfället 1 plats kvar till full bil. Lägg gärna till det på förstasidan

  6. #166

    Reg.datum
    dec 2007
    Namn
    Jakob Holmgren
    Ort
    Gnosjö/Tärnaby
    Inlägg
    158
    Anders, var det martin aka holminen @ tyskstuk.de som har en plats hos dig?

    // Jakob

  7. #167

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    Citat Ursprungligen postat av akesson Visa inlägg
    Aven jag fick bokat ett rum med 3 baddar via min pappa, da klockan var 01.00 pa natten och alla internet stallen var stangda sedan lange pa Bali
    Ibland är det gött att ha föräldrar
    Har du full bil, samt finns det sängplats kvar hos dig? Säg till i såfall så jag kan skriva det i första inlägget.
    Vad heter dina medresenärer? Om du vet det redan nu dvs..

    Citat Ursprungligen postat av fröken Visa inlägg
    Slog en signal till hotellet nyss och för er som vill veta så kan man avboka rummen fram till och med 16.00 ankomstdagen
    Anders
    Bra gjort Anders!
    Bra att veta... om oturen kommer

    Citat Ursprungligen postat av fröken Visa inlägg
    Jag har bokat ett rum för 3 personer Har för tillfället 1 plats kvar till full bil. Lägg gärna till det på förstasidan
    Finns det sängplats kvar hos dig? Säg till i såfall så jag kan skriva det i första inlägget.
    Vad heter dina medresenärer? Om du vet det redan nu dvs..

  8. #168

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    Just det...
    Glömt att meddela alla att nu finns det även en privat fb grupp för oss Nordbor som skall ner till MIVW.
    Nordic Dubbers @ M.I.V.W 2011
    http://www.facebook.com/home.php?#!/...13510575391802
    Om inte jag addat dig redan... se då till att göra det

  9. #169

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Per Lundin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 240
    Slängde upp en liten nyhet på första sidan, ifall någon missat detta!

  10. #170

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    Citat Ursprungligen postat av Raz Visa inlägg
    Slängde upp en liten nyhet på första sidan, ifall någon missat detta!
    ...*Skäms
    Att jag inte sett detta asså

  11. #171
    fröken
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av _holmgren_ Visa inlägg
    Anders, var det martin aka holminen @ tyskstuk.de som har en plats hos dig?

    // Jakob
    Japp det är holminen som har sagt att han ska ha en plats Så det finns en plats över i bilen och på hotellrummet
    Skriv gärna till i första inlägget att de finns en plats på hotellrummet oxå!



    Där är bilen som kommer åkas med ner, dock i helt annat utseende!
    Någon vänlig själ kan få lägga till den på förstasidan då jag inte får till de att ladda upp bilder här.

    Anders
    Senast redigerad av Raz den 2011-02-19 klockan 17:36. Anledning: Fixade bilden

  12. #172

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Per Lundin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 240
    Dålig med inspirationsbilder på dom senaste sidorna, har du kommit av dig Faltdach?

  13. #173

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    Citat Ursprungligen postat av Raz Visa inlägg
    Dålig med inspirationsbilder på dom senaste sidorna, har du kommit av dig Faltdach?
    Ja lite....
    Men det råder vi genast bot på!









































    .....mer kommer vid senare tillfälle

  14. #174

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    Och några sekunder senare...









































    Nää nu tar jag ledigt i 10 minuter

  15. #175
    akesson
    Gäst
    Min bil och "mitt" hotell rum ar fullt och det ar tva kompisar som heter Anders Möller och Fredrik Persson som skall med. Det ar killar som har varit med pa Bug Run ett antal ganger ocksa

  16. #176

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    Citat Ursprungligen postat av akesson Visa inlägg
    Min bil och "mitt" hotell rum ar fullt och det ar tva kompisar som heter Anders Möller och Fredrik Persson som skall med. Det ar killar som har varit med pa Bug Run ett antal ganger ocksa
    Noterat, samt uppdaterat första sidan.

  17. #177

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    Lite bilder att fördriva Söndagen att titta på


























  18. #178

    Reg.datum
    dec 2007
    Namn
    Jakob Holmgren
    Ort
    Gnosjö/Tärnaby
    Inlägg
    158
    Jan tyckte att vi skulle leta bilder med brudar på från M.I.V.W 2010, Ser det inte ut som en tjej i bakgrunden här? I vitt:P


    // Jakob

  19. #179

    Reg.datum
    okt 2007
    Namn
    Bernt-Olav Berger
    Ort
    Nora
    Inlägg
    477
    Jan: Japp, jag bokade för mig och VW-fantast.. Fan, här är på ställen utan internet några då, och så ballar det ur såhär..

  20. #180

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    Ok....

    Nu har några av oss redan börjat prata om vilken väg vi skall köra ner till träffen.
    Då har vi (Holmgren, fröken och jag) kommit fram till att det är nog trevligare att en sträckning dit, och en annan hem.

    Förslag på resväg ner är...
    Malmö, Rödby, Puttgarten, Hamburg, Bremen, Groningen, Afsluitdijk, Amsterdam och till Nordwijkerhout och hotellet.
    Sträcka från Malmö ca 870Km. Starttid från Malmö ca 07:00... detta för att vi kan ta det lugnt på väg ner för att kunna stanna och handla samt oförutsedda stop. (vilket jag hoppas vi kommer klara oss utan)


    Om vi beslutar att köra denna väg ner lovas något alldeles extra för er som inte besökt Holland tidigare.
    Då kommer vi nämligen att köra på Afsluitdijk. Nu kliar sig säkert många i geniknölarna när dom antingen undrar vad sjutton det är.. eller försöker att kunna läsa namnet
    Afsluitdijk är en vall som delar havet. Vallen är lite över 3mil lång och på den går en motorväg!
    Ni ser den som punkt 33 på kartan ovan!




    Förslag på resväg hem är....
    Nordwijkerhout, Amsterdam, Apeldoorn, Osnabrück, Bremen, Hamburg, Puttgarten, Rödby och Malmö.
    Sträcka från Nordwijkerhout ca 840Km. Starttid kan bestämmas där nere.


    Vad tror ni om detta förslag på resväg?
    Senast redigerad av Faltdach den 2011-02-20 klockan 22:57.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin