Resultat 1 till 6 av 6
  1. #1
    sgt_nelson
    Gäst

    Köpråd Polo 6r

    Går i funderingar att köpa mig en polo 6r (2010-11) Någon som har några erfarenheter, åsikter osv om bilen?

    Det är 1.4 (85hk) som är intressant med:
    - Masterspaket
    - Komfortpaket,
    - Dimstrålkastare med statiskt kurvljus
    - Ljus- och siktpaket
    - Sportchassi
    - 4 dörrar inkl. elfönsterhissar fram och bak
    - Stöldskyddslarm
    - mittarmstöd fram

    något mer ni tycker man ska prioritera?

    Bilen ska enbart användas som bruksbil så driftsäkerhet, ekonomi och komfort är det som känns viktigast.

  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 322
    Bra liten trevlig bil Funderar själv på en sådan som andrabil. Du har gjort bra val och så hemskt mycket mer finns inte heller. Men jag hade lagt till: Utan emblem bak och Utan motorbeteckning bak. Emblem är bara kladdigt... Vilken färg har du tänkt dig?

  3. #3
    sgt_nelson
    Gäst
    vit eller pepper grey

  4. #4
    polomannen
    Gäst
    Grå helt klart....det är coolast.

  5. #5
    Nisse
    Gäst
    Jag hämtade ut min i maj, samma motor men endast armstöd & media-in som extra. Har bytt ac-kompressorn då den
    lät lite, byttes utan tvekan. Jag fick en lånebil, en -09 (modellen innan) och komforten i dessa modeller går inte att
    gämföra, 6r är otroligt fin att köra. Jag saknar egentligen bara fartkontrollen eller vad det nu heter men den ingår
    kanske i komfortpaketet, utrymmet vid gaspedalen är lite trångt för att jag ska hitta den där perfekta känslan
    vid långfärd. Som sagt, en mycket trevlig bil, lägg till media-in med USB om det inte ingår i nåt av det du redan nämnt.

  6. #6
    sgt_nelson
    Gäst
    låter ju bra de! åtrkommer hur de blir!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin