Resultat 1 till 9 av 9
  1. #1
    Micke_t
    Gäst

    Lycklig ägare till en ny GTI.

    Vill passa på att tacka alla er på forumet som tidigare i år svarat på alla mina frågor och haft bra synpunkter och tankar kring mitt bilköp.

    Hämtade ut min GTI i slutet av september och är fortfarande löjligt glad varje gång jag ska ut och köra. Det blev tillslut, efter många om och men, en United Grey DSG. Diskret och väldig snygg i mina ögon. Har precis satt på vinterhjul (Goal 17"). Tycker att de är så snygga att jag funderar på försöka sälja mina Detroit 18" och sätta dit Goal 18" istället. Tror ni att man kan få en hyfsad peng för Detroiten eller ska jag behålla dom? Vill helst inte förlora så mycket pengar på bytet.

    Ska försöka lägga upp någon bild här så att ni kan få se bilen.

    Trevlig helg!

    micke

  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 322
    Härligt, kul! :-) Låter som en riktigt trevlig bil. Är helt på din linje, byt Detroit hjulen mot Goal! Stilrent!

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Christofer Bäckstrand
    Ort
    Hammarö
    Inlägg
    1 088
    Grattis! ;-)

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jerker
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    676
    Grattis till en fin bil!

    Men byt för guds skull inte dina Detroit 18" mot Goal =( , Goal passar bra som vinterhjul men är inte snyggare än Detroit 18".

    Detroit 18" är GTI ut i fingerspetsarna =)

  5. #5
    RRW
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av wolfbane1967 Visa inlägg
    Grattis till en fin bil!

    Men byt för guds skull inte dina Detroit 18" mot Goal =( , Goal passar bra som vinterhjul men är inte snyggare än Detroit 18".

    Detroit 18" är GTI ut i fingerspetsarna =)
    Jag instämmer till fullo!

  6. #6

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Joan Åkesson
    Ort
    Falkenberg
    Inlägg
    543
    jag fick 6000 kr för mina denver 17" utan däck, helt nya

  7. #7

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 322
    Topas ser riktigt bra ut också!

  8. #8
    Micke_t
    Gäst
    Skönt att jag har hela vintern på mig att funderar. Luftade tankarna hemma och det kommer att bli svårt att sälja på tjejen idéen med nya fälgar. Hon gillar Detroitfälgarna och tycker att de ser ut som schweizerostar.

  9. #9

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Janne M
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    2 165
    Detroitfälgarna ger ju bilen mycket av dens karaktär.. de två fälgförslagen som varit uppe ser ju ut som på vilken vanlig tråkgolf som helst. Du får en uppsättning fina eftermarknadsfälgar, BBS, Borbet för nästan samma pengar så ska du byta så byt till dem eller något annat "Häftigare" original inom koncernen som passar.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin