Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 29 av 29
  1. #21
    Mogge1973
    Gäst
    Hej där !!! Jag såg att ni alla hade gått in på BK men jag hade inte magen att gå in mm jag vet vilken mes han är men det bjuder jag på hehe. Då är det bara att vänta in våren och alla träffar. Jag lovar att ska jag stanna lite längre nästan gång =)

    Mvh Mogge

  2. #22

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    David Jovén
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    425
    Ja hoppas ni hade trevligt, även utan mig Jag var tvungen att vara produktiv i garaget och byta däck på bruksbilarna.

    Mogge: måste varit din bil jag såg utanför Elgiganten i Kållered förra söndagen. Cleant stuk på den!
    Senast redigerad av Dave the brave den 2010-10-24 klockan 19:42.

  3. #23
    Mogge1973
    Gäst
    Tjenare !! Jag var där en snabbvisit med gula faran =) Jag hade inte mage att gå in eftersom jag var sen och alla hade gått in Jaja ja vet jag var en mes som inte gick in och hälsade. Då är det bara att vänta tills våren och och alla träffar kommer. Då lovar jag då kommer jag stanna lite längre

    Ha de gott alla så syns vi 2011

    Mvh Mogge
    Senast redigerad av Mogge1973 den 2010-10-24 klockan 20:04. Anledning: hade skrivit 2 gr

  4. #24
    Mogge1973
    Gäst
    Stämmer bra de var min bil. Jag jobbar på Giganten sen 3 år tillbaka. Ser att du bor i Kungsbacka så du var och hälsade på eller ? Trist alla alla träffar är över nu det var samma när jag köpte min Vr6a på hösten morr. Bara att vänta in våren och alla träffar för dom ska jag åka på.

    Ha de gott Mogge

  5. #25
    Mogge1973
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Dave the brave Visa inlägg
    Ja hoppas ni hade trevligt, även utan mig Jag var tvungen att vara produktiv i garaget och byta däck på bruksbilarna.

    Mogge: måste varit din bil jag såg utanför Elgiganten i Kållered förra söndagen. Cleant stuk på den!
    Stämmer bra de var min bil. Jag jobbar på Giganten sen 3 år tillbaka. Ser att du bor i Kungsbacka så du var och hälsade på eller ? Trist alla alla träffar är över nu det var samma när jag köpte min Vr6a på hösten morr. Bara att vänta in våren och alla träffar för dom ska jag åka på.

    Ha de gott Mogge

  6. #26

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    Vill tacka för en trevlig stund med goa gubbar.
    Synd bara att det skall var så kallt.

    tror det blev ca 15 bilar och 20-23 pers som mest?

  7. #27
    BALAN
    Gäst
    Det var trevligt! Kommer bilderna upp nånstans Janne?

  8. #28
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    P-plats.ses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Jonasson
    Medlemsnr
    1523
    Ort
    Lilla Edet
    Inlägg
    2 309
    Tack alla...
    Kallt som f_n men gött med en burgare!
    mv. Patrik Jonasson

    Caddylac

  9. #29
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    J.Ls avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan.L
    Medlemsnr
    4574
    Ort
    Vara
    Inlägg
    7 175
    Synd man missade, men jag var inte direkt i visa-upp-mig-skick efter den galnaste helgen i mitt liv!
    Trodde nästan polarna hade glömt bort, men nu blev det svensexa med en vecka kvar, usch, fortfarande lite skallebank!
    Volkswagen Club Sweden
    Golf GTi 16v -1987 - Sharan Tdi184 Dsg7 4m -2018

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin