Resultat 1 till 6 av 6
  1. #1
    Fredriktak
    Gäst

    BÄSTA framlysen i klarglas (märket)

    Vad är det bästa märket för golf2:an om man vill byta lysena fram till klarglas med BRA ljus, läst om att det fanns tillverkare som är dåliga.

    Gärna om nu har personliga åsikter om märkena, vart ni köpte dom osv osv.

    Jag är ute efter helt ljusa alternativt lite mörkare modellen klarglas.


    skulle va tacksam om ni länkaed vart ni köpte dem med, och kommenterar hur pass bra dom är.
    man vill ju inte köpa grisen i säcken..


    mvh

  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Janne M
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    2 165
    Får man fortfarande tag på In.Pro så var dom de bästa jag sett (åtminstone tills de började köra med plastsarger), de är väl dotterbolag till Hella om jag inte minns fel. Hella gör väl inga klarglas så vitt jag vet. Jag köpte mina på TM-tuning.

    Köp inte strålkastare där bakplåten är i plast = oftast billigt skräp eller andra kina grejer.

  3. #3
    Fredriktak
    Gäst
    Har du positionsljus inbyggt?? stålramen va i stål från TM-Tuning? Vad gick dom lös på med frakt och allt?

  4. #4
    Fredriktak
    Gäst
    vill ha mörktonade framlysen med bra ljus, hittade på MH så tänkte beställa där rätt så snart

  5. #5
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    J.Ls avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan.L
    Medlemsnr
    4574
    Ort
    Vara
    Inlägg
    7 175
    Citat Ursprungligen postat av Fredriktak Visa inlägg
    vill ha mörktonade framlysen med bra ljus
    De två kriterierna spelar nog tyvärr ut varandra litegrann skulle jag tro...
    Volkswagen Club Sweden
    Golf GTi 16v -1987 - Sharan Tdi184 Dsg7 4m -2018

  6. #6
    Fredriktak
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av J.L Visa inlägg
    De två kriterierna spelar nog tyvärr ut varandra litegrann skulle jag tro...
    hella black är ju svarta men inge sämmre ljus, iaf till BMW. så tänkte om "principen" på dem man köper nya är lika så då blir det ju rätt bra ljus.

    Ingen mer med erfarenheter och ställen att beställa på? Helst från sverige. Pallar inte med import.



    mvh
    Senast redigerad av Fredriktak den 2010-09-21 klockan 23:10.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin