Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 21 till 40 av 51
  1. #21

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Lars Höstner
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    2 359
    Så...klart! Var där hela 10minuter..kom precis vid pris utdelningen (Grattis till vinnarna).
    Nästa år kommer jag med rätt bil märke..mark my words.

  2. #22

    Reg.datum
    maj 2010
    Namn
    Oskar
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    126
    Vilka vann?

  3. #23

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Lars Höstner
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    2 359
    Som jag fatta (Rätta mig gärna) så hade vi en Phaeton (?) på tredje plats , En Golf Mk3 VR6 (Ronnie) kom 2a och en Gul Golf MK1 kom först...som för övrigt var en clean bil på alla sätt=)

    Var en rackarns massa Phaeton där (4st?)..kul=)

    OT: Ironiskt att ett VW forum röd markerar Phaeton som felstavat=) OT out...

  4. #24

  5. #25
    Sanni
    Gäst
    Det var inte många polos där.

  6. #26

    Reg.datum
    maj 2010
    Namn
    Oskar
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    126
    Nej men dom som var där var fräscha =)

    EDIT: såg nu att jag fastnade på en bild haha. inte så smickrande dock

  7. #27
    Jugge
    Gäst
    Det va en trevlig tillställning

    Men för att komma med lite kritik till en, om man ska gå på namnet, stor tillställning.
    Va väldigt dåligt med info :/ Man visste inte alls vad som gällde, tider och övrigt.
    Visste inte heller om att det skulle bli någon prisutdelning annars hade man stannat kvar och kollat.
    Räknar man redan innan med att det inte kommer fler bilar? Parkeringen svalde inte direkt många, kanske va ett test inför denna gång? (nått att tänka på tills nästa annars)

    Tack för att någon tar på sig att arrangera något som detta, hoppas ni inte tar illa vid.

    /Jugge

  8. #28

    Reg.datum
    maj 2008
    Namn
    Pjerre Gustavsson
    Ort
    Nyköping
    Inlägg
    422
    Kritik tar vi. Detta har körts i 6 år och det började i Barkaby och sedan flyttade det till kungens kurva. Detta år fick vi frågan om vi inte kunde flytta till denna plats. Vi brukar vara mellan 15 och 20 bilar. Hade ingen aning om att det skulle komma så många. Det är anledningen till att vi inte har lagt ut så mycket info heller. Det mesta gick genom vwgti team stockholm som fanns förr. Så vi körde bara samma race detta år. Angående tider och så fanns inget satt. Det är ju bara en liten träff som börjar växa. Priserna är egengjorda av mig bara för att inte kosta något då folk stannar hemma om det skulle kosta t.ex 20 kr att ställa ut. Nu är alla delaktiga och det blir lite som en överraskning att de får lite uppmärksamhet kring bilen och en lite symbol med sig hem. Men visst kanske vi skall fungera lite mer kring eventet nästa år. Men jag laddar redan inför sista helgen i Augusti.

  9. #29
    Sanni
    Gäst
    Visste inte häller om prisutdelning men o andra sidan det var min första vw träff.Synd bara att i fredags natt nån j**el krossade min vindruta så kunde inte visa fram sidan av Polon men nån tog bak bilden. kul.keep on the good work.

  10. #30

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Per Lundin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 240
    Bara bra med kritik! Som sagt så kom det överraskande många bilar i år (väldigt kul!) och då räckte tyvärr inte Daisys parkering till.
    När vi har kört i Kungens kurva tidigare så har det inte kommit mer än 15-20 bilar och då känns det väldigt tomt att stå på en stor parkering, därför flyttade vi träffen på förfrågan.
    Vi får tänka om lite till nästa år och hitta en större plats igen.

    Angående prisutdelningen så är det precis som Smurfen säger, det är egentillverkade priser och jag och Smurfen agerar enhälliga domare. Det ska inte ses som någon superseriös tävling utan mer som en rolig träff där vi träffas och kollar på VW bilar.

    Vi tar åt oss av kritiken och ska gå ut med mer information nästa år. Då kanske det till och med blir ett peoples choice pris, vem vet? =)

    Åter igen, kul att det kom så många fina bilar! Vi syns nästa år igen!

  11. #31
    ChristofferZetterman
    Gäst
    Tjena, ny här. Ni brukar inte träffas vecko/månadsvis och munbajsa lite kanske i samband med nån burgare eller liknande hälsokost? Eller kör Ni bara en träff i 08 området?

  12. #32

    Reg.datum
    jan 2011
    Namn
    Jim Profit
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    149
    Citat Ursprungligen postat av ChristofferZetterman Visa inlägg
    Tjena, ny här. Ni brukar inte träffas vecko/månadsvis och munbajsa lite kanske i samband med nån burgare eller liknande hälsokost? Eller kör Ni bara en träff i 08 området?
    Det hade varit kul, jag är intresserad om några är sugna på att träffas och ta en burgare och kika lite på andra VW´s. =)

  13. #33

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Per Lundin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 240
    För ett par tre år sedan körde vi en hel del träffar i stockholmsområdet, nu på senare år har det bara blivit en träff om året tyvärr.

  14. #34
    ChristofferZetterman
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Jim Profit Visa inlägg
    Det hade varit kul, jag är intresserad om några är sugna på att träffas och ta en burgare och kika lite på andra VW´s. =)
    Går ju att ta upp när lappmöglet drar sig tillbaka och solen värmer upp våran tillvaro lite mera

  15. #35

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Ronnie Mattsson
    Ort
    Sorunda
    Inlägg
    62
    Var väl lite så att dom som höll i trådarna på träffarna skaffade hus, barn, seriösa förhållande etc. och fick med det massor av annat att göra, på gott och ont.
    Dock brukar tex Brostugan onsdag kvällar kunna bjuda upp till lite dans, glass, kaffe och en hel del prat(ljug).
    Varit där ett flertal gånger med vw vänner men vi är lite av en minoritet, kanske har att göra med att jag(vi) inte varit intresserade av "rakt fram åka"
    Men att prata, spana in bilar är lite av en fristad.

  16. #36

    Reg.datum
    jul 2008
    Namn
    T.Englund
    Ort
    Haninge
    Inlägg
    110
    Jag skulle gärna träffa lite vw-folk nån ggn i veckan också.. Typ tisdagar eller nåt? Nån mer än jag som känner att det kan vara skoj att hålla i det?

  17. #37

  18. #38
    ChristofferZetterman
    Gäst
    Sorry har inte lunarstorm för vuxna?

    Appropå träffar mitt i veckan behöver ju ingen hålla i, en ca tid, konsekvent plats helst med mat är allt som behövs. Gärna som kanske solen har möjlighet att närvara på så länge som möjligt. Sen dyker man ju upp när man kan.

    Volvofolk håller till ute vid Sjöhistoriska varje torsdag, saabfolket håller till ute vid brostugan på onsdagar tror jag. Så ...

  19. #39

    Reg.datum
    jan 2011
    Namn
    Jim Profit
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    149
    Citat Ursprungligen postat av ChristofferZetterman Visa inlägg
    Sorry har inte lunarstorm för vuxna?

    Appropå träffar mitt i veckan behöver ju ingen hålla i, en ca tid, konsekvent plats helst med mat är allt som behövs. Gärna som kanske solen har möjlighet att närvara på så länge som möjligt. Sen dyker man ju upp när man kan.

    Volvofolk håller till ute vid Sjöhistoriska varje torsdag, saabfolket håller till ute vid brostugan på onsdagar tror jag. Så ...
    Håller med, Mercedes gänget träffades varann tisdag vid brostugan och där var jag med en del tidigare, dock är brostugan lite jobbigt att ta sig till vissa eftermiddagar/kvällar för alla köer. Själv bor jag på södra sidan och förespråkar gärna något på den sidan om det passar fler?..

  20. #40

    Reg.datum
    jul 2008
    Namn
    T.Englund
    Ort
    Haninge
    Inlägg
    110
    Att jag skapade en grupp på facebook beror på att det är ett medie som funkar för de flesta!

    Södersidan har ju lite ställen, Vegabaren är ett förslag, med tanke på att det har en rätt bra yta man kan stå med bilarna på.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin