Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 54
  1. #1
    Hedersmedlem
    Moderator
    Mannys avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Thor Gustafsson
    Medlemsnr
    4407
    Ort
    Hässlehåla
    Inlägg
    6 014

    Eftersnack BugRun 2010!

    Här kan vi ta lite eftersnack!

    Tack ALLA som medverkade till en toppenhelg som vanligt!
    VWCS - Volkswagen Club Sweden
    www.manny.se

  2. #2
    tjipp
    Gäst
    Nån kändis som "råkade" få med sig min elkabel får gärna höra av sig..
    Sattes i på natten mellan lördag och söndag i elskåpet uppe på lugna.. då strömmen bort till husvagnen gick hela tiden.
    Hade tjuvis på luftledningen som gick via militärtältet, så det var alltså den kabeln jag satte via 3fas med "min" fördelningskabel.
    (En sådan 3fas handske med en halvmeter kabel och sen 3st vanliga 220 uttag på) är det som sökes..
    Extra olyckligt att jag i min tur hade lånat den och numer inte har någon att lämna tillbaka!!

    Någon som kan ha uppgifter om var den tagit vägen!?
    Pm eller 0704-947935

  3. #3
    Styrelsen
    Hedersmedlem
    Jocke.As avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke Assarsson
    Medlemsnr
    446
    Ort
    Sölvesborg
    Inlägg
    274
    Håller med MANNY tack alla som fixade och trixade så det blev en så trevlig helg som det brukar bli.
    Hoppas du klarade sista biten helskinnad trots ingen broms. Du vet att jag och Bert fanns till din räddning om det hänt något.
    ASSARSSON
    9,66 på 201m och 1,29,32 i Superstage.

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Joel Uhlin
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    64
    Ja tack alla för helgen!
    trots väder från hela världen, förutom snö då

    nöjd med mina varv på banan o att bilen höll, och att jag återigen är medlem i GTiKlubben!

  5. #5
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    P-plats.ses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Jonasson
    Medlemsnr
    1523
    Ort
    Lilla Edet
    Inlägg
    2 309
    Även jag tackar och tur att man inte kastade in handuke efter allt strul för det blev ju udelning i utställningen!
    Tack alla för en superhelg trotts allt!
    mv. Patrik Jonasson

    Caddylac

  6. #6

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Fredrik Borbos
    Ort
    Löddeköpinge
    Inlägg
    1 197
    Vill ge alla funktionärer ett riktigt STORT tack för deras arbetsinsats , utan er funkar det inte !!!

    Jo , som sagt hemma nu lagom sliten efter 12mil på bana , några körningar rs , både i egen och som instruktör med Golf TDi:n , och mycket skojigheter , med alla likasinnade !

  7. #7
    Styrelsen
    Medlemsansvarig
    Hedersmedlem
    Lilla_Vargens avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mårten Svensson
    Medlemsnr
    3745
    Ort
    Örkelljunga
    Inlägg
    1 837
    Tackar själv till samtliga !!!
    Ok nu smet jag redan igår men helgen hoppas jag var grym som alltid, bortsett från vädret ;-P

    Borbos--> Det var ju en GTD...!?
    Lupo GT-Bahn Edition, Polo 16V for FUN, Touran familjepråm samt T5 i jobbet :-)
    VW Club Sweden. för dig som vill ha ett roligare ägande av VOLKSWAGEN

  8. #8

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Fredrik Borbos
    Ort
    Löddeköpinge
    Inlägg
    1 197
    som sagt , går å sover nu då :-)

  9. #9

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Erik Cullberg
    Medlemsnr
    4569
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    3 956
    Tack alla för en trevlig helg, Även om vädret inte var med oss hela tiden! Stort grattis också till Janne och Patrik som tog hem fina priser...

  10. #10
    Jugge
    Gäst
    Det var en intressant helg helt klart

    Kändes iaf skönt att bilen klarade att pressas på banan, inga problem what so ever faktiskt.

    Utställningen, antingen var vi för sena eller så är domarna lata. Såg ett gäng glida igenom allt för att va målinriktade på en bil. Sen gå igenom allt igen utan att kolla. Okej att man inte tagit något pris men man vill ju iaf att en domare ska ha sett bilen (Jag stod vid våran bil hela tiden den stod utställd och ingen domare va ens nära att kolla på den)
    Synd :/ men men gratulerar alla som tog priser och klarade av denna helg

    /Jugge med Golf R32 Turbon

  11. #11
    Styrelsen
    Hedersmedlem
    Berts avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Bert Sylvesson
    Medlemsnr
    1165
    Ort
    Tollarp
    Inlägg
    331
    Jag tackar alla med för en trevlig helg .
    Mvh Bert

  12. #12
    Polo Classic
    Gäst
    Var en kuul helg.

    Synd med været dog, og at bajamajorna ikke var vasket før de ble satt ut.....

  13. #13

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mats Karlsson
    Ort
    Vänersborg
    Inlägg
    1 647
    Kul helg men när det började stänka på lördag eftermiddag så packade jag och åkte hem. Var rätt skönt med en dusch och en grogg i tvsoffan sen.
    På det stora hela en bra helg dock men som vanligt så är besiktningen till Strippen kass på att sköta sina tider....står det 10 i programmet så duger det inte att komma drällande 10:40 och tro att det börjar kl 11. Sen det här med andra bilmärken börjar bli för mycket....höj avgiften till 500 kr för alla icke-vw som vill in på området.

  14. #14
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    P-plats.ses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Jonasson
    Medlemsnr
    1523
    Ort
    Lilla Edet
    Inlägg
    2 309
    Citat Ursprungligen postat av Cullberg Visa inlägg
    Stort grattis också till Janne och Patrik som tog hem fina priser...
    Tack!


    Citat Ursprungligen postat av Falcor Visa inlägg
    Sen det här med andra bilmärken börjar bli för mycket....höj avgiften till 500 kr för alla icke-vw som vill in på området.
    Pratade med folket bakom Bug Run om detta och dom ser det också som ett problem och diskuterar detta. Ingen lösning verkade dock klar men dom känner till det i alla fall...
    mv. Patrik Jonasson

    Caddylac

  15. #15

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mats Karlsson
    Ort
    Vänersborg
    Inlägg
    1 647
    Jo det är ju inget enkelt problem, vart ska man dra gränsen? husbilar av annat märke...ska de betala extra eller inte? dom deltar ju inte i några aktiviteter utan är mer att betrakta som en självgående husvagn.... Min gräns går vid Volvo-traktorer...dom ska fasen i mig stå utanför....vill jag se dom kan jag ställa mig vid torget i Mariestad en lördagkväll.... :-P

  16. #16

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan Ovredsson
    Ort
    Svalöv
    Inlägg
    1 510
    Citat Ursprungligen postat av Falcor Visa inlägg
    Jo det är ju inget enkelt problem, vart ska man dra gränsen? husbilar av annat märke...ska de betala extra eller inte? dom deltar ju inte i några aktiviteter utan är mer att betrakta som en självgående husvagn.... Min gräns går vid Volvo-traktorer...dom ska fasen i mig stå utanför....vill jag se dom kan jag ställa mig vid torget i Mariestad en lördagkväll.... :-P
    Håller med er..

    Dom som har drag bilar av annat märke eller husbil som drag bil tycker väl jag e okej. Men då skall dom stå / parkeras i bakgrunden.

    Att se en sänkt bmw och en sänkt honda ligga och trycka runder på party campingen e ju ingen höjdare och den där epan såg man med.. Då kunde lille bror lika bra kört upp med sin Duett. =P

  17. #17
    Dazzin
    Gäst
    Grymt kul och väl anordnat!

    Nån som har koll på vinsttiden på konbanan på söndagen? Åkte hem på lördagen så har inte helt koll..

  18. #18
    bubbel
    Gäst
    var ikke på plats då morsan fylle 50 o fest skulle annordnas. men helt klart så e det e märkes träff ska inte andra märken in vara med.
    mer än som dock hus bil eller drag bil då det måset man ju acceptera.
    för hela begreppet med bugrun e ju just VW! va väl i början bara luftkylt till o med om jag inte fått det om bakfoten =)

  19. #19

    Reg.datum
    maj 2008
    Namn
    Pjerre Gustavsson
    Ort
    Nyköping
    Inlägg
    422
    Om man har dragbil av annat märke är det väl bara att när man lastat av så skall den utanför området. Kan vara en tanke till nästa år.

  20. #20
    Styrelsen
    Hedersmedlem
    SixPss avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan Karlsson
    Medlemsnr
    4158
    Ort
    Märsta
    Inlägg
    135
    Citat Ursprungligen postat av Dazzin Visa inlägg
    Grymt kul och väl anordnat!

    Nån som har koll på vinsttiden på konbanan på söndagen? Åkte hem på lördagen så har inte helt koll..
    19.62 satt av undertecknad..... ;-)
    Remember the six p's: Proper Planning Prevents Piss Poor Performance

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin