Resultat 1 till 5 av 5
  1. #1
    Ankan-PSC
    Gäst

    Konbana- Gillinge 13de Juni 2010.

    Peugeot Sport Club bjuder in till: (ser att ni har bug-run, men vill ändå se om det finns någon som har vägarna förbi).

    Den 13e juni 2010 är det dax att köra konbana på Gillinge Trafikövningsplats utanför Stockholm, längs E18 en liten bit utanför Åkersberga.

    Så om körningen:
    Mellan kl 8 och 9 är det samling, vid Gillinge Trafikövningsplats för dom som vill köra. Vi kommer att ta in köravgift, 200 kr, och sälja SMA-licens för dom som inte har. Dock ser vi helst att ni tecknar denna i förväg. Inkluderar även besiktning av fordon, se till att ha tömt bilen innan ni kommer, och har bra däck eller med ombyte.

    Kl 9 är det förarmöte och därefter körning.
    Kl 12 Lunch (ta med det ni vill grilla). För dom som vill filma eller köra runt i lugnt tempo eller med en medåkare finns det möjlighet för detta. Hjälmkrav för alla i bilen.
    Kl 13 Åter körning
    Kl 17 Avslutning för dagen.

    Alla tider är preliminära, utom samlingen och förarmötet för dom som kör. Om man inte är närvarande på förarmötet så får man inte köra.

    Licenskrav: SMA-licens, samt krävs medlemskap i respektive bilklubb (går att lösa på plats för PSC). Bevis på medlemskap ska kunna uppvisas.

    Info om SMA: http://www.fordclubsweden.se/forum/s...ad.php?t=47118

    I vanlig ordning ska bilen vara skattad, godkänt bes och försäkrad.

    Alla förare ska vara beredda på att skriva upp sej för ett flaggpostpass.

    För att få en indikation på hur många som kommer, så anmälningar sker i tråden.

    Frågor ställs via detta forum eller pm eller mail angelika@peugeot-sport-club.com


    Välkomna!

    Vill belysa vikten av att inte ha en bil som låter "för mycket" Gillinge ligger på en hyfsat öde plats och iom att träffen är på en söndag så innebär det att vi måste begränsa hur mycket vi stör omgivningen.

    Det finns inga direkta gränser att överträda, men vi siktar på att inte kliva över 90-95DB, så vet ni att ni har japsdämpare etc, se till att ni stryper ljudet ordentligt. Ds.

    Tack på förhand från både mig och personalen på Gillinge.

  2. #2
    Styrelsen
    Medlemsansvarig
    Hedersmedlem
    Lilla_Vargens avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mårten Svensson
    Medlemsnr
    3745
    Ort
    Örkelljunga
    Inlägg
    1 837
    Kommer mer än gärna med tanke på att jag endast kan vara på Bug Run under Lördagen !! Har dock medåkande.
    Lupo GT-Bahn Edition, Polo 16V for FUN, Touran familjepråm samt T5 i jobbet :-)
    VW Club Sweden. för dig som vill ha ett roligare ägande av VOLKSWAGEN

  3. #3
    Styrelsen
    Hedersmedlem
    Jocke.As avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke Assarsson
    Medlemsnr
    446
    Ort
    Sölvesborg
    Inlägg
    274
    Citat Ursprungligen postat av Lilla_Vargen Visa inlägg
    Kommer mer än gärna med tanke på att jag endast kan vara på Bug Run under Lördagen !! Har dock medåkande.
    VA jag som trodde du och jag skulle göra upp i RS-Banan i år.
    ASSARSSON
    9,66 på 201m och 1,29,32 i Superstage.

  4. #4
    Styrelsen
    Medlemsansvarig
    Hedersmedlem
    Lilla_Vargens avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mårten Svensson
    Medlemsnr
    3745
    Ort
    Örkelljunga
    Inlägg
    1 837
    Citat Ursprungligen postat av Jocke.A Visa inlägg
    VA jag som trodde du och jag skulle göra upp i RS-Banan i år.
    Det är bara att inse Jocke, du ÄR snabbare ;-) ...i år...
    Lupo GT-Bahn Edition, Polo 16V for FUN, Touran familjepråm samt T5 i jobbet :-)
    VW Club Sweden. för dig som vill ha ett roligare ägande av VOLKSWAGEN

  5. #5
    Ankan-PSC
    Gäst
    Kul att ni kommer (sällskap eller ej) :-)

    Ses på söndag.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin