Resultat 1 till 5 av 5
  1. #1
    Kung Sune
    Gäst

    Hedemoraträffen 2010

    Varje år Fredag till Lördag V30 anordnar "Nordic Audi" sin årliga swapmeet på myckelby festplats/naturcamping en bit utanför Hedemora.

    För andra året i rad nu så ställer vi även till med en paralell VW-träff med swapmeet vi som åker VW eftersom uppslutningen i fjol blev förhållandevis god för att vara första året..

    Träffen är från fredag till lördag med Swapmeet på lördag förmiddag.. På fredag kväll är det grillning och öldrickning som gäller.. Grillbuffe kommer att finnas att köpa på plats för 100:-/person men då måste man förboka så vi vet hur mycket mat det ska göras..

    Det kommer även att delas ut pris till bästa luftkylda och bästa vattenkylda VW och även ett Peoples choice där Audi och VW tävlar gemensamt i just den klassen..

    Mer info om träffen finns här NA swapmeet/Hedemoraträffen
    Fråga gärna Mig eller LARSSON om det är nåt ni undrar över.

  2. #2
    Patrik_N
    Gäst
    Mitt under Veidec festival. Synd, annars hade det vart kul med något så pass nära. (Avesta-bo)
    Mvh

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Oskar Carlsson
    Ort
    Avesta
    Inlägg
    162
    ^^ Veidec, vad är det? :P Åk till Myckelby istället!!

    Jag dyker säkert upp i år igen med Golfen, om inget annat tvingar sig ivägen!

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Tobias Granqvist
    Ort
    Falun
    Inlägg
    1 205
    kommer säkert jag med

  5. #5

    Reg.datum
    maj 2008
    Namn
    Tobias Lewandovski
    Ort
    Hässleholm
    Inlägg
    29
    Någon ut med vägen som ska upp på fredagen?


Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin