Resultat 1 till 5 av 5
  1. #1

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Tobias Granqvist
    Ort
    Falun
    Inlägg
    1 205

    Stulen Golf G60 i LUND

    Tänkte vi kunde hjälpas åt här på klubben, såg den på blocket:

    http://www.blocket.se/malmo/Stulen_G...1.htm?ca=6&w=3

    Håll ögonen öppna, om den inte redan skeppats utomlands

  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan Ovredsson
    Ort
    Svalöv
    Inlägg
    1 510
    Mycket tråkigt..

    Hmm bara en fråga går sånt här på verkstads försäkring eller privat försäkring..

    Tänkte mest om man lämnar in sin bil på verkstad så har dom väl ansvaret eller e jag helt ut och cyklar..??

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Stefan Storback
    Ort
    Vimmerby
    Inlägg
    790
    så länge värkstan har stängsel å låsta grindar, å den står inne på "gården" är det deras problem, vi hadde ett par snorungar som gick in på en inhägnad gård, hos saab här i stan där det ärven låg en plåtfirma som lagade krockade bilar, dom var inne å snodde bilsterios å slog sönder massa rutor, å det fick företagen stå för allihop, var bla min fars bil,

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan Ovredsson
    Ort
    Svalöv
    Inlägg
    1 510
    MMM misstänkte detta.. Allt e tråkigt när folk rör en annans saker och så.. Ganska kränkande.... Hoppas det bästa för denna killen...

  5. #5
    Putte_70
    Gäst
    Tråkigt som f-n när sånt här händer såg det först idag. Ska hålla ögon och öron öppna.
    Måste bara fråga med om nån kan svara på det. Är det något speciellt med den eftersom det skrivs i annonsen att det togs in två likadana?
    Nåt med färgen eller utrustning?
    Kanske ska tillägga anledningen till att jag frågar. Jag har polarens G60 i min verkstad för tillfället och den är i samma färg. Kanske är den andra av dom 2 då eller?
    Senast redigerad av Putte_70 den 2010-04-19 klockan 22:07. Anledning: Lade till info

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin