Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 2345
Resultat 81 till 95 av 95
  1. #81

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Carlzon
    Ort
    Haninge, Sthlm
    Inlägg
    38
    sååå läcker.. Även fast jag har en egen R32 e jag lite avis på din... Grattis till en fantastisk bil i vilket fall... Sjukt låg är den också...

  2. #82

    Reg.datum
    maj 2008
    Namn
    Pjerre Gustavsson
    Ort
    Nyköping
    Inlägg
    422
    Tackar... Tycker själv att den är lite för hög fram. Får se om det går att få bukt på till sommaren 2012 eller om det blir blocket och ny bil istället.
    Sjukt sugen på en Scirocco faktiskt. Fast tror jag blir lite besviken om jag byter bort R:n. Den är ju gudomlig allround.

  3. #83

    Reg.datum
    maj 2008
    Namn
    Pjerre Gustavsson
    Ort
    Nyköping
    Inlägg
    422
    Försökte lägga ut en Annons på bilen på forumet. Men gick inte.. Är det bara jag som har problem?
    Tror ni man kan få 140 000:- för bilen? Den är till salu för den summan om någon är intresserad.

  4. #84
    Styrelsen
    Medlemsansvarig
    Hedersmedlem
    Lilla_Vargens avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mårten Svensson
    Medlemsnr
    3745
    Ort
    Örkelljunga
    Inlägg
    1 837
    Hur långt hade den nu rullat?
    Drag går INTE att montera...?

    Fett snygg e den iaf, kanske kollar runt efter nya familjafraktare....
    Lupo GT-Bahn Edition, Polo 16V for FUN, Touran familjepråm samt T5 i jobbet :-)
    VW Club Sweden. för dig som vill ha ett roligare ägande av VOLKSWAGEN

  5. #85
    roxnäs
    Gäst
    Fin bil

  6. #86

    Reg.datum
    jan 2011
    Namn
    Jim Profit
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    149
    Fattar inte varför R32an är svårsåld? Det är en riktigt trevlig och prisvärd allroundbil.

  7. #87
    Styrelsen
    Medlemsansvarig
    Hedersmedlem
    Lilla_Vargens avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mårten Svensson
    Medlemsnr
    3745
    Ort
    Örkelljunga
    Inlägg
    1 837
    Masshysteri på små motorer ?!?!

    Går ju även köra snålt med "stor" motor oxå
    Lupo GT-Bahn Edition, Polo 16V for FUN, Touran familjepråm samt T5 i jobbet :-)
    VW Club Sweden. för dig som vill ha ett roligare ägande av VOLKSWAGEN

  8. #88
    krickan4
    Gäst
    Jag hade lätt köpt den! var sugen när jag såg den på blocket sist men får hålla lite nu om jag inte trillar över pengar någon stans en stor motor dricker inte mycket mer än en lite det är helt hur hållet hur tung högerfot man har !!

  9. #89

    Reg.datum
    jan 2011
    Namn
    Jim Profit
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    149
    Citat Ursprungligen postat av Lilla_Vargen Visa inlägg
    Masshysteri på små motorer ?!?!
    Jo det verkar vara så, fast jag förstår inte att så många "bilintresserade" helt plötsligt får panik och får för sig att nu skall det åkas små tråkiga miljöbilar bara för att det kostar några kronor extra att köra något roligt. Själv betalar jag gladeligen lite mer för ökad komfort, säkerhet eller körglädje, gillar man bilkörning är det lätt värt det. Går själv emot strömmen och bytte precis bort min Golf mot en XC90 och på sommaren är det bigblock V8 som gäller.... =)

  10. #90
    Chesmal
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Jim Profit Visa inlägg
    Jo det verkar vara så, fast jag förstår inte att så många "bilintresserade" helt plötsligt får panik och får för sig att nu skall det åkas små tråkiga miljöbilar bara för att det kostar några kronor extra att köra något roligt. Själv betalar jag gladeligen lite mer för ökad komfort, säkerhet eller körglädje, gillar man bilkörning är det lätt värt det)
    +1 för körglädje

    Försökte själv sälja min R32 och införska mig en Golf R när den lanserades, Inget ont mot Golf R ägare men jävlar vad glädjen försvann i den bilen.
    jag lämnade tillbaka den skiten efter 10-15 min provkörning , nej R32 is a keeper !

  11. #91

    Reg.datum
    maj 2008
    Namn
    Pjerre Gustavsson
    Ort
    Nyköping
    Inlägg
    422
    http://www.blocket.se/sodermanland/P....htm?ca=12&w=1

    Här finns den... Kommer nog sakna den som fan när den är borta.. (Om den försvinner. Känns svårsåld) Kan ju alltid byta in den för på bilfirmor verkar allt försvinna..

  12. #92

    Reg.datum
    maj 2008
    Namn
    Pjerre Gustavsson
    Ort
    Nyköping
    Inlägg
    422
    Snacka om svårsålt. Denna vända är det endast 3 som visat ett tecken på att läst annonsen. Inte ens någon cooperägare som vill byta.. Bara ställa av den och låta den vila i garaget några månader. Då kanske suget kommer tillbaka och man gör något med den.

  13. #93

    Reg.datum
    maj 2008
    Namn
    Pjerre Gustavsson
    Ort
    Nyköping
    Inlägg
    422
    Nu rullar den söderut.....

  14. #94

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Per Lundin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 240
    Trist!

  15. #95

    Reg.datum
    maj 2008
    Namn
    Pjerre Gustavsson
    Ort
    Nyköping
    Inlägg
    422
    Jag är nöjd med monstret i garaget... Kommer alltid nya vw´s i mitt liv. Det lovar jag..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin