Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234
Resultat 61 till 66 av 66
  1. #61
    VanDamage
    Gäst
    Riktigt nice!

  2. #62

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Stefan Storback
    Ort
    Vimmerby
    Inlägg
    790
    oj oj, inte igår man här å uppdaterade =)
    men nu efter startmotor byte så körde jag ut bilen ur garaget, spolade av den lite å sen tog jag ut den på en prov tur, och det mesta värkar vara ok,
    går riktigt bra iaf =)
    men hastighets mätaren har get upp, så får nog byta wire värkar det som, lite kärv i sidoväljaren i växlarna, lite motigt att växa ner i hitta 1,2,s läge, men efter minst 6 år stillastående så är det kanske inte så konstigt,

    tog 2 kassa bilden mä mobilen bara när jag spolat av den =)




  3. #63

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Vladimir Stojanovic
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    531
    Ser verkligen snyggt ut!!!

    Håller på o sätter ihop med nu efter lackering. Ett j*vla jobb. Men givande minst sagt =)

    Ska du tyskstuka eller köra något eget?


    Mvh Vlado

  4. #64

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Stefan Storback
    Ort
    Vimmerby
    Inlägg
    790
    jo det är kul i början men alla stora delar, men nu är det för jä**a tråkigt, lacka min i mars förra året å efter lack monterades massa, sen har den bara stått.
    har aldrig lust att ta mig an den,

    nä det blir inget tyskstuk, blir för o körbart, blir ev att montera vanlia 16V bräddare ist för för g60 då jag tycker dom bräddar för mkt för att det va snyggt med 17"arna, i övrigt blir den förfinat orginal look. =)

  5. #65

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Stefan Storback
    Ort
    Vimmerby
    Inlägg
    790
    panelen som blev lite ful när bilen grundades är ur monterad och ska flockas, hoppas det blir bra, sen ska ett mindre oljeläckage å o-ring bytas vid vattenanslutningen på toppen, sen bör den va klar för besiktning =)

  6. #66

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Stefan Storback
    Ort
    Vimmerby
    Inlägg
    790
    Ja nu va sommaren över, å jag tror inte jag petat på bilen sen sista posten =( mkt paintball å enduro tävlande i år,
    Men förra helgen plockade jag ner och bytte lite oringar mm som gjorde att det läcke lite olja å vatten på 2 ställen
    Så nu ska bil jä...n ihop i vinter vår, å köras upp till bugrun,s 30år jubeleum

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin