Resultat 1 till 6 av 6
  1. #1

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Stefan Storback
    Ort
    Vimmerby
    Inlägg
    790

    hjälp med att hitta lite bra sidon med delar som inte är onödigt dyra, golf mk2 G60

    hej,,

    är så att jag hommer behöva lite nya delar till projektet å försöker göra upp en kalkyl å budget för det hela,
    har sökt lite å kollade på auto delar , men hittade inte vad jag sökte,

    Söker ny G60 tröklar (plasten,) då mina är lite små skador i, (har kollat sälj sidan, men han svarar inte)
    ny bakstötfångare ev fram ,vet att det brukar finnas billiga kitt med både fram å bak,
    även ett par fina BBS splitt 15" om någon vet om några

    sen länka gärna om ni har sidor ni brukar handla ifrån,

    jag kan ju sätta mig å söka, men när det fin så mycket bra kunskap å hjälpsamma mäniskor här på forumet så kommer så gå så mycket fortare, :P
    taxam för alla svar

  2. #2

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Per Lundin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 240
    Jag köpte en ny G60 tröskel på VW förra året, tror inte den var så jättedyr.

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Stefan Storback
    Ort
    Vimmerby
    Inlägg
    790
    jo ska kolla upp det oxo, men det kommer bli mycket andra delar, fylde upp över ett uppradat A4 ark med saker som ska göras å köpas, :P men Dalhems har ju en hel del oxo ,men dom är inte så billiga,

    men är mäst ute efter orginal delar,

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Janne M
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    2 165
    Citat Ursprungligen postat av Rs mannen Visa inlägg
    Söker ny G60 tröklar (plasten,) då mina är lite små skador i, (har kollat sälj sidan, men han svarar inte)
    Om det var Marcus/Widgets annons så ring eller skicka PM, han brukar vara ganska bra på att svara inom åtminstone 1 - 2 dagar

  5. #5
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    daniel jönsson
    Medlemsnr
    3641
    Ort
    malmö
    Inlägg
    329
    www.typ-17.de har det mesta.

  6. #6

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Stefan Storback
    Ort
    Vimmerby
    Inlägg
    790
    Citat Ursprungligen postat av danno Visa inlägg
    www.typ-17.de har det mesta.
    Tack danno för årets änså länge bästa länk tips, har hittat massa bra som ska beställas omgående,
    synd bara att dom inte hadde nya rutlister till dom "nya" dörrarna, bara t dom gamla med 2 rutor. =( får väl bli vag, men dom hadde bak å t bakrutan, men inte fram.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin