Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234
Resultat 61 till 62 av 62
  1. #61
    Retroride
    Gäst
    Jo, jag känner killen som smällde.. Han skulle med till träffen men skulle först uträtta ett ärende... någon tvärnita framför o han hann inte med så han körde på Sharanen bakifrån.. Tyvärr ^^ men han skulle göra vid bilen igen inom någon vecka

  2. #62
    Timpy
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av canterbury Visa inlägg
    mysig liten träff.... underbart väder. Grilla kan vi kanske göra på samma plats som vi var på i åhus vid ett senare tillfälle? Förresten var det någon från denna sidan som krockade i närheten av Elgiganten? Körde förbi där vid fyra och då stod där en röd fin golf tvåa helt intryckt i fronten hoppas det gick bra med vederbörande i alla fall.....

    lite bilder till från träffen:
    http://www.pixbox.se/alb1178282
    Grilla nån gång hade varit riktigt trevligt! Nästa gång tror jag även att fler är klara med sina bilar, så då blir vi fler!
    Killen som smällde var en nära vän till mig. Han var på väg mot träffen då detta tragiska hände Han klarade sig fint men blev lite värre med bilen. Men den ska lagas, så snart är han på banan igen

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin