Resultat 1 till 5 av 5
  1. #1

    Reg.datum
    feb 2010
    Namn
    Mikael Andersson
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    12

    Kolfiberhuv till Golf 5:an - några tips?

    Har letat efter prisvärd och snygg huv i kolfiber till min bil och dök på denna på Blocket: http://www.blocket.se/stockholm/Kolf....htm?ca=11&w=3
    Ser ju väldigt okej ut på bild, men är det någon som tittat på en eller köpt en? För ovanlighetens skull så verkar den firman ha på lager för annars är det alltid bestälnningsvara och man får vänta en månad, Tyvärr är det ingen som svarar på telefon idag men dom kanske har helgstängt?
    Priset är ju helt okej och ser det bara bra ut så vill jag ha men jag tänkte om någon vet något så man kan spara lite tid och inte åka genom hela stan i onödan. Googlade lite på firman och dom verkar hållt på länge med motorcykelgrejor och med kolfiber för motorcyklar. Några tips om den här eller andra heta tips? Vill gärna hitta något vettigt i tid innan bilen åker ut efter vinteravställningen.

  2. #2

    Reg.datum
    feb 2010
    Namn
    Mikael Andersson
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    12
    Hallå!! Ingen som har några tips eller vet något matnyttigt. Inte kan väl jag vara den ende som är sugen på en kolfiberhuv till bilen?

  3. #3

    Reg.datum
    feb 2010
    Namn
    Mikael Andersson
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    12
    Eftersom ingen annan verkar veta något om detta så tänkte ja att då får jag väl offra mig och köpa en för att kunna dela med mig av erfarenheterna :-)
    Åkte o kollade in huven idag och den såg så himla jä..la tuff ut så det blev affär på direkten. Helt klart ett seriöst bygge med himla fin finisch på. Och lätt!! Såg väldigt bra ut på undersidan också med färdiga fästen som var snyggt inlagda. Såg bra mycket bättre ut än andra huvar jag sett förra säsongen. Kommer att bli snuskigt snyggt mot den röda lacken :-)
    Ska försöka ta några bilder när den är på plats.

  4. #4

    Reg.datum
    aug 2008
    Namn
    A Thorén
    Ort
    Kristianstad
    Inlägg
    361
    jo jag har med funderat....fast jag skulle vilja ha en med scoop...bara för de ser jäkligt råa ut. Behöver du inte några huvlås? Det är ju att rekomendera i 9fall av 10 har jag förstått då orginallås inte klarar hålla huven på plats i högre hastigheter,,,,

  5. #5

    Reg.datum
    aug 2008
    Namn
    A Thorén
    Ort
    Kristianstad
    Inlägg
    361
    har de inget på sin sida? utan säljer bara via blocket? verkar mysko

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin