Resultat 1 till 4 av 4
  1. #1
    flincken
    Gäst

    hardyskiva syncro

    hej.. någon som bytt hardyskiva på sin syncro.. undrar om det fins någon "bättre" än orginal.. ska köpa en bil (passat G60) imorgon där den är paj.. så undrar bara innan jag beställer en orginal på måndag :-)

  2. #2
    Flexnes
    Gäst
    inte spec svårt o byta bara jävligt trångt!!
    men me ett glatt humör o lite blod svett o tårar lär de nog gå

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mattias
    Ort
    Falun
    Inlägg
    2 135
    det finns en bättre variant, som är SKITBRA.. men jag tror att dom som tillverkar den har blivit uppköpta, eller lagt om inriktning på företaget.. gjorda i ALU och stoppar för mycke mer än orginal, blir en mer distinkt känsla i driften till bakhjulen.
    skriv gärna här om nån hittar på den som säljer dessa, behöver en uppsättning själv här snart.
    såhär ser dom ut:

    http://img8.imageshack.us/img8/15/ge...tersjpg1rl.jpg


    har förövrigt ett helt gäng orginal liggandes i bra skick om det skulle vara av intresse =)
    Senast redigerad av Sn00k den 2010-01-20 klockan 14:46.

  4. #4
    flincken
    Gäst
    ok.. tackar har hunnit köpa en ny redan.. synd att jag inte läste här innan... :-( gick bra att byta iaf.. nu bara problem med stödlager.. båda är helt slut.. så undrar om du kanske har sånna med... ;-) annars svaravar jag egna i nylon och fixar dit nya rs lager... :-)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin