Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234
Resultat 61 till 68 av 68
  1. #61
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    J.Ls avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan.L
    Medlemsnr
    4574
    Ort
    Vara
    Inlägg
    7 175
    Härligt Christian, bilen ser fin ut, går bra med nu då :-)

  2. #62
    ChristianA
    Gäst
    Tack alla för all positiv respons Nu har även bugrun hunnit för bi oss ,men en mycket trevlig helg har de varit med många fina bilar och byggen
    blev lite stress mek innan bugrun men, på kom coiloversen och bilen blev låg å fin.. hjulinställning gjordes på torsdagen . och bilen har nu klarat sin första långtur sen den nye motorn åkte i och allt funkar fint


  3. #63
    Scav
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av ChristianA Visa inlägg


    något tajt med luftfilterboxen kan jag säga men håller på och klurar på vad jag ska göra där , återstår å se vad de blir av de
    Vad sägs om att skicka batteriet till bakluckan ? Då är ju problemet med boxen löst = )

  4. #64
    ChristianA
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Scav Visa inlägg
    Vad sägs om att skicka batteriet till bakluckan ? Då är ju problemet med boxen löst = )
    den tanken har allt slagit mig, kan bli så framöver ,men har även kollat in ett carbon kit med filter och kåpor till en golf 4 som jag tror kommer passa fin fint men smakar de så kostar de kosta runt 3000 kr för de kitet

  5. #65
    Medlem Sweepers avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Namn
    R.S
    Medlemsnr
    5209
    Ort
    Kävlinge
    Inlägg
    613
    Fint projekt! får man undra vad skillnaden är om insugen går åt vänster eller höger?

  6. #66
    ChristianA
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Sweeper Visa inlägg
    Fint projekt! får man undra vad skillnaden är om insugen går åt vänster eller höger?
    Tackar anledningen till att jag valt s3 insug är de att de möter upp bättre mot den frontmonterade g60 Icn, och även utseende mässigt så ser de bättre ut ,mindre krångel med tryckrören + att den är lägre än agu insuget där själva gasspjället sitter ,då jag har de lite tajt till huven..

  7. #67
    Medlem Sweepers avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Namn
    R.S
    Medlemsnr
    5209
    Ort
    Kävlinge
    Inlägg
    613
    Verkar vara logiskt faktiskt, för att kunna använda det på corradon! tror du att det var kanske samma anledningen s3an?

  8. #68
    ChristianA
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Sweeper Visa inlägg
    Verkar vara logiskt faktiskt, för att kunna använda det på corradon! tror du att det var kanske samma anledningen s3an?
    I detta fallet blev de lyckat
    S3 har jag för mig att de sitter en ic på varje sida ,alltså ingen frontmonterad ic , rätta mig om jag har fel

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin