Resultat 1 till 10 av 10
  1. #1
    Patrickofsweden
    Gäst

    Går det att eftermontera riktiga paddlar till Golf GTI 6?

    Någon annan än jag som är sugen på ett par riktiga, dvs stora, paddlar till DSG:en istället för de små knapparna?
    Någon som vet om det finns något snyggt som går att eftermontera?

  2. #2

  3. #3
    Barilla
    Gäst
    Grymma... Men satan vad dyra.

  4. #4

  5. #5

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Janne M
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    2 165
    Citat Ursprungligen postat av Barilla Visa inlägg
    Grymma... Men satan vad dyra.
    Är 2200kr (inkl moms om du åker på det) + frakt dyrt till en bil som kostar över 300 000kr? Tyckte det var kanonpirs för Oettingerprylar

  6. #6
    Medlem jimZons avatar
    Reg.datum
    jun 2008
    Namn
    Jimmy Sandberg
    Medlemsnr
    4836
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    453
    Citat Ursprungligen postat av Patrickofsweden Visa inlägg
    Någon annan än jag som är sugen på ett par riktiga, dvs stora, paddlar till DSG:en istället för de små knapparna?
    Någon som vet om det finns något snyggt som går att eftermontera?
    Lite nojigt att du måste montera bort airbagen. Annars så verkar det lätt. Men jag håller med, över två tusen kronor för dessa alumminumbitar är sjukt!
    Volvo V60 B4 Cross Country Aut Polestar MY21

  7. #7
    Barilla
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Janne.M Visa inlägg
    Är 2200kr (inkl moms om du åker på det) + frakt dyrt till en bil som kostar över 300 000kr? Tyckte det var kanonpirs för Oettingerprylar


    Om jag tycker att 2200 kr för två små metallbitar som endast ska ge en lite bättre känsla vid växlingar på en bil som redan kostat 300k är dyrt?

    Ja.

  8. #8
    Patrickofsweden
    Gäst
    Tack för tipsen det precis sånt här jag funderade kring, synd att ingen (?) verkar kunna använda ljuset från orginalknapparna. Lutar nog åt Oettinger eller S2T...

  9. #9

    Reg.datum
    nov 2007
    Namn
    Marcus Andersson
    Ort
    Norrtälje
    Inlägg
    5

    TID styling

    Vet inte hur stor skillnad det är mellan Golf 5 och Golf 6, men ska det vara så ska det vara TID Styling.

    Om inte de passar så borde TID styling snart komma ut med några som gör det.

  10. #10
    Barilla
    Gäst
    Synd att det var "kolfiber", men den var mycket bättre än dendär metallbiten från "oettinger".

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin