Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 24 av 24
  1. #21
    gti olsson
    Gäst
    Sitter och kikar på Biltemas hemsida, blev ju inte direkt lättare när dom har 12934948 olika rostskyddsmedel...

    Tror iaf att jag ska köpa "Rostskydd linoljebaserat", sprayburk med ett litet "rör" på så man kan sticka in i hålen och spraya =)

    Sen när man kollar på underredsmassa så finns det ju X-antal olika sorter... Vad är fördelen med fiberförstärkt underredsmassa kontra "vanlig" underredsmassa?

    Har någon använt någon produkt från Biltema kan ni ju gärna skriva vad ni tycker om dom samt hur pass bra det fungerar =)

  2. #22
    pekka kiiskilä
    Gäst
    Jag använder biltemas underedsmassa och det ha funkat mkt bra i många år.

    Om du tar 1kg vanlig massa och spär den med biltemas dinitrol den som man har till spruta man tömmer burken i en större behållare och rör om skiten så det blir penselbart och det funkar kanonfint.

  3. #23
    stmike
    Gäst
    längesedan du uppdaterade ! har du kvar bilen, funderar du på att sälja kan jag ställa upp å köpa den.

  4. #24
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    P-plats.ses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Jonasson
    Medlemsnr
    1523
    Ort
    Lilla Edet
    Inlägg
    2 309
    Ta du och kontakta dom som håller på med rostskydd istället för att spruta i massa dynga från biltema som man inte vet om det gör det bättre eller sämre!
    Denna pärlan är värd några tusen, investering för framtiden!
    mv. Patrik Jonasson

    Caddylac

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin